نمی‌خواهند تیمداری کنند به ما بگویند

عمران زاده: در لیگ یک بازی می کردم بیشتر پول می گرفتم

مدافع تیم استقلال گفت: در جریان تمرین روز گذشته هیچ درگیری بین او و اکبرپور رخ نداد و او با مهاجم تیمش مثل دو برادر هستند.
کد خبر: ۵۵۲۴۴۹
عمران‌زاده: اکبرپور مثل برادرم است


حنیف عمران زاده در گفت و گو با فارس در خصوص اینکه در تمرین روز گذشته یک کاور را پاره کرده صحبت های زیر را انجام داد:

ماجرای اواخر تمرین روز گذشته چیست؟
کدام ماجرا؟

پاره کردن کاور؟
شوخی می کردیم.چطور؟

گفته می شود با اکبرپور جر و بحث کردی و ....
من با سیاوش مثل برادر هستم. داشتیم می گفتیم و می خندیدیم. اینقدر کری در گروهمان زیاد بود که وقتی به من گفتند باید به وسط بروم لجم گرفت و کاور را پاره کردم. تازه نمی خواستم این کار را انجام دهم. کاور را زیر پا گذاشتم و دیدم چه جنش ظریفی دارد. کشیدم و آن را پاره کردم و به همه گفتم دیدید این بلباس ها جنسش چطور است.

اما عکس هایش منتشر شده و ظاهرا کمی ناراحت بودی؟
من نمی دانم به دنبال چه چیزی هستید اما دوستانی که نوشتند عمران زاده کاور استقلال را پاره کرده کمی انصاف داشته باشند. ضمنا ما اصلا داد و فریادی نکردیم. خود آقای قلعه نویی هم بود. چطور او دادو فریاد ما را نشنید؟ یعنی ما در تمرین حق شوخی هم نداریم؟
ستار همدانی که مربی ما است در گروه ما حضور داشت و همه چیز را دید. حتی از اینکه من این کار را کردم می خندید. از رسانه ها می خواهم دقت کنند و هر خبری را به درگیری و اینجور مسائل ربط ندهند. ما فقط کری داشتیم و اتفاقا بعد از تمرین با خنده و شوخی جلوی دوربین های تلویزیونی مصاحبه کردم.

ماجرای یاسر القحطانی چیست؟
در بازی مدام به ما توهین می کرد و من خیلی عصبانی شدم. خیلی بی ادبی کرد. او با زبان انگلیسی توهین می کرد و حالا هم منتظرم در بازی فردا کوچکترین حرکتی از او ببینم!

منظورت چیست؟
فقط امیدوارم بی ادبی نکند. از تماشاگران هم می خواهم یک صدا استقلال را تشویق کنند تا حریفان ما مثل همیشه اول از آنها بترسند بعد از استقلال.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها