معطلی استقلالی ها ربطی به ما نداشت

عذرخواهی و تهدیدعربستانی ها علیه استقلال

رییس باشگاه الهلال عربستان سعودی از فدراسیون فوتبال این کشور خواست تهدید تیم فوتبال الهلال از سوی ˈامیر قلعه نوییˈ سرمربی تیم فوتبال استقلال را پیگیری کند.
کد خبر: ۵۵۱۷۹۱
عذرخواهی و تهدیدعربستانی ها علیه استقلال

به گزارش الریاضیه، شاهزادهˈعبدالرحمن بن مساعدˈروزشنبه به پایگاه اطلاع رسانی الریاضیه عربستان افزود:ازفدراسیون فوتبال عربستان سعودی خواسته ایم تهدیداتˈامیر قلعه نوییˈسرمربی تیم استقلال ایران مبنی بر توقف 10 ساعته تیم الهلال در فرودگاه تهران را پیگیری کند.
امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال ایران روزسه شنبه پیش از دیدار تیمش با الهلال عربستان سعودی در لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا در کنفرانس خبری با اشاره به معطلی سه ساعته کاروان تیم استقلال ایران در فرودگاه ˈملک خالدˈ ریاض گفت: در پاسخ به این اقدام، کاروان الهلال عربستان سعودی بیش از 10 ساعت در فرودگاه تهران معطل خواهد ماند.
درهمین حال،ˈعبدالکریم الجاسرˈمدیر مرکز رسانه ای باشگاه الهلال عربستان سعودی گفت:معطلی کاروان استقلال در فرودگاه ˈملک خالدˈ شهر ریاض ازعهده این باشگاه خارج بود و ارتباطی باما نداشت.
وی درعین حال از اعضای کاروان تیم استقلال ایران به دلیل معطل شدن در فرودگاه ملک خالد ریاض عذرخواهی کرد.

عبدالرحمن بن مساعد رییس باشگاه الهلال عربستان سعودی اظهار داشت: از فدراسیون فوتبال عربستان به عنوان مرجع حامی تیم های باشگاهی این کشور خواسته ایم، اظهارات سرمربی تیم استقلال ایران را پیگیری کند.
وی افزود:ماروزدوشنبه برای دیداربرگشت بااستقلال ایران درهفته چهارم لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا به ایران سفر می کنیم و از فدراسیون فوتبال عربستان خواسته ایم اعتراض جدی ما به این اظهارات رااز طریق کنفدارسیون فوتبال آسیا پیگیری کند.
رییس باشگاه الهلال عربستان سعودی درباره انتقادات شدید از شکست این تیم مقابل استقلال ایران گفت:الهلال دیدار بزرگی را پشت سرگذاشت و تسلط خوبی بر جریان بازی داشت اما نتوانست فرصت ها را به گل تبدیل کند.
وی افزود: در دنیای فوتبال اگر گل نزنی گل می خوری و این موضوع در دیدار با استقلال ایران برای ما اتفاق افتاد و در نیمه دوم استقلال برخلاف جریان بازی به گل پیروزی رسید.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها