قدرت سپاهان در خط هافبک است

قلعه‌نویی:لیگ را بی جهت تعطیل می کردیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: برخی بازیکنان روزی یک میلیون می‌گیرند و غیرحرفه‌ای هستند.
کد خبر: ۵۵۰۳۷۶
قلعه‌نویی: الله‌اکبر می‌گویند و حق‌مان را نمی‌دهند

امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از بازی با نفت تهران گفت: پیشاپیش عید نوروز را به همه عزیزان داخل و خارج کشور تبریک می‌گویم و امیدوارم زیر سایه اهل بیت سال خوبی داشته باشند. یکی از کلید‌های قهرمانی ماست و بعد از بازی با صبا این مسابقه هم یکی از کلید‌های قهرمانی است. امیدوارم طوری بازی کنند که راه قهرمانی ما هموار شود. امیدوارم بازیکنان همان حس بازی با تراکتورسازی را داشته باشند. هرچند هنوز همه دغدغه مالی ما برطرف نشده است اما اعضای هیئت مدیره و نجف نژاد در تلاش هستند و امیدوارم قبل از عید مشکلات مالی برطرف شود. البته با پیگیری‌هایی که انجام داده‌ایم شنیده‌ایم مشکلات در حال رفع شدن است امیدوارم قبل از بازی فردا و یا بازی‌های آینده این اتفاق بیفتد اما به عنوان یک طرفدار و استقلالی از بازیکنانم تشکر می‌کنم.
وی ادامه داد: از پرسنل باشگاه و همه کسانی که زحمت می‌کشند تشکر می‌کنم. حتی کارمندان باشگاه هم 4 ماه است که حقوق نگرفته‌اند نفت تهران تیم بسیار خوبی است که منابع مالی آنها به موقع پرداخت می‌شود و تیم داخلی آنها مثل تیم بیرونی آنهاست. در بازی هم همه چیز مشخص است و ابراهیم زاده هم یکی از مربیان خوب محسوب می‌شود که فکر می‌کنم خط حمله آنها با حضور رضا نوروزی قوی شده است و اگر حس مسئولیت پذیری داشته باشیم به هدف‌مان خواهیم رسید.
قلعه‌نویی در مورد اینکه حنیف عمران‌زاده را به خاطر عید می‌بخشید یا نه گفت: در مقامی نیستم که بخواهم کسی را ببخشم اما باشگاه اصولی دارد که همه باید تابع باشند. یک سرهنگ راهنمایی و رانندگی نمی‌تواند چراغ راهنمایی را به خاطر سرهنگ بودن رد کند. من قدرت اخراج عمران‌زاده را ندارم اما او را در اختیار باشگاه گذاشتم. عمران زاده به مردم و پیراهن استقلال پشت کرد البته بعد عذرخواهی کرد. در فینال جام جهانی تورس 4 دقیقه بازی کرد و به اجبار تعویض شد. در همین رئال مادرید کاکا یک دقیقه هم بازی نمی‌کرد اما فوق العاده به کارش ادامه می‌دهد. در استقلال هم ساموئل چنین شرایطی دارد. نه رفتار نه کارهایمان حرفه‌ای است وقتی پولمان دیر می‌شود زمین و زمان را به هم می‌دوزیم.
وی در خصوص ۱۶ تیمی شدن لیگ برتر گفت: این چه دردی از ما درمان می‌کند؟ 16 یا 18 تیمی شدن با آماری که نصیرزاده 124 بازی را در پی دارد متاسفانه همه چیزمان به هم می‌خورد. به جای درست کردن زمین‌ها و هواپیماها کارهای دیگر انجام می‌دهیم. اگر پول حرفه‌ای می‌گیریم باید رفتار حرفه‌ای هم داشته باشیم. همان برنامه‌ای که کارگران فولاد را نشان می‌داد دیدیم که یک کارگر نهایتا 1 میلیون تومان در ماه می‌گیرد اما بازیکنانی داریم که روزی یک میلیون می‌گیرند این کارها را انجام می‌دهند. مطبوعات به جای پرداختن به برد العین به این اتفاق پرداختند.
قلعه‌نویی در مورد محرومان و مصدومان تیمش گفت: جا دارد از دکتر نوروزی و بقیه کادر تشکر کنم. خانم محمدی روزانه چندین ساعت کار می‌کنند و امیدوارم که بقیه بازیکنان به این بازی برسند.
سرمربی استقلال در مورد برنامه‌ این تیم گفت: بعد از بازی تعطیل می شویم و از روز 4 فروردین تمرینات را شروع می‌کنیم. تا قبل از بازی 10 فرودرین با سپاهان که اگر قرار شد انجام شود دو جلسه تمرین هوازی دارم. می‌خواهم اشاره کنم. قانونمند هستیم و هر تاریخی که سازمان لیگ بگوید بازی می‌کنیم اما بازی 10 فروردین به هر دو تیم فشار می‌آورد. بازی با الهلال فینال است و از تاج می‌خواهم که به این مسئله ملی نگاه کند.
قلعه‌نویی در مورد اینکه با 16 یا 18 تیمی شدن موافق است یا نه گفت: مازندران یک استان ورزش خیز است که نماینده ندارد. اگر کل لیگ را نگاه کنیم فقط یک ورزشگاه آزادی را داریم. سپاهان با این همه افتخار در آسیا می‌خواست در آزادی بازی کند. وقتی به ازبکستان رفتم یک بازی را دیدم و وقتی شش ماه بعد به همان ورزشگاه رفتم باورم نمی‌شد که همان ورزشگاه است. ورزشگاه نقش جهان اما هنوز اندر خم یک کوچه است. متاسفانه هیچکس به فکر مشکلات مردم نیست. می‌توانیم 20 تیمی هم باشیم اما اولین حریف ما در هر شهر زمین مسابقات است.
وی به فارس گفت: اگر گفتم استقلال به بلوغ تاکتیکی رسیده به خاطر این است که زمین‌های خارج از کشور خوب است زمین قطر آنقدر خوب بود که فتح‌الله‌زاده 20 شیرجه در آن زد. اینها هیچکدام ما را جلو نمی‌برد. دوسال پیش گفتیم سقف قرارداد و حالا آن را برداشتند و فقط حق ما خورده شد. دم از الله اکبر می زنند و تا بیت المقدس می‌روند ولی حق آدم را نمی‌دهند. کار ترکیه را انجام بدهید. کار بلد نیستید الگو برداری کنید. مگر ندیدید که 30 سال پیش چه برنامه ریزی کردند و حالا گالاتاسرای ،شالکه را برد. برنامه ریزی را پورسینا و تاج انجام دادند که سپاهان به اینجا رسیده ‌است متاسفانه برنامه ریزی‌ها قائم به مدیر شده است. هنگامی که مربی تیم ملی بودم برنامه سال 2020 را هم داده بودند اما در کشور ما مهرعلیزاده طرح جامع می‌دهد و اکنون خاک می‌خورد اینها ورزش ما را به عقب می‌برد. هما اکنون کجاست؟ دلم می‌سوزد. برخی تا می‌توانستند از میکروفن‌ها استفاده کردند و ورزش را 10 سال عقب انداختند. رحیمی مدیرعامل سپاهان 30 سال پیش ورزشکار بوده و مالیات من را هم داده اما یک مدیری دیگر الله اکبر می‌گوید ولی هیچ چیز را رعایت نمی‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها