گزارش تمرین پرسپولیس؛

گل محمدی و نوروزی آشتی کردند

آب یخ رویانیان برای کسانی که از حرف هایش ناراحت می شوند!

بازگشت یحیی با لقب امپراطور

یحیی گل‌محمدی صبح امروز در میان استقبال هواداران و بازیکنان به تمرین پرسپولیس برگشت و کار خود را با قرمز‌پوشان دنبال کرددر این بازگشت محسن بنگر هم سرمربی تیم را همراهی می کرد . نکته اینکه هواداران تیم پرسپولیس گل‌محمدی را با لقب «یحیای امپراطور»تشویق کردند.
کد خبر: ۵۵۰۳۵۲
بازگشت یحیی با لقب امپراطور

سایت گل –" البته یحیی گل محمدی غیبتش را با پیامک به دستیارش اطلاع داده بود" .... این جمله یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس است که قبول دارد بین یحیی و کادر مدیریتی و اجرایی باشگاه مشکلات و اختلافاتی بروز کرده است .موضوع برمی گردد به خداحافظی مهدوی کیا و اعلام ناگهانی آن از طرف خود مهدی که پنج شنبه در خبرگزاری ایسنا منتشر شد و پرسپولیس را دستخوش اتفاقات تازه ای کرد...

 

معادله دلخوری؛ کی از کی ؟ اگه گفتی؟

 

یک باشگاه را باید با مدیرعامل و سرمربی و سرپرست و بازیکن باسابقه اش ، ارزیابی کرد. امروز جای این گزینه ها رویانیان ، گل محمدی ، شیرینی و مهدوی کیا نشسته اند. شرح ماجرا از دیروز تا امروز به شرح زیر است :

 

1-      جلسه خصوصی مهدوی کیا و گل محمدی : یحیی در این جلسه به مهدی ، رفیق قدیمی اش می گوید، حضور تو روی نیمکت برای من آزار دهنده است . شرایط کمر تو هم خوب نیست ، چه بهتر که خداحافظی کنی. مهدوی کیا از این پیشنهاد خوشحال نیست.

 

2-      مصاحبه مهدوی کیا با ایسنا: کاپیتان پرسپولیس در یک اقدام ناگهانی موضوع را علنی می کند . این دومین تصمیم به خداحافطی او در سال های حضور در ایران است. بار اول هم اعلام خبر از سوی او واکنشی به عدم صدور رضایتنامه ازطرف باشگاه داماش ،  برای حضور در پرسپولیس بود.

 

3-      محمد رویانیان بلافاصله ، در مصاحبه ای با خداحافظی مهدوی کیا مخالفت خود را علنا اعلام می کند . او می گوید مهدی بازیکن موثر تیم بوده و نمی گذاریم برود.

 

4-      سعید شیرینی هم مصاحبه می کند. او هم مثل رویانیان اعتقاد دارد مهدوی کیا بازیکن خوبی است و نباید این اتفاق رخ بدهداجازه نمی‌دهیم مهدوی‌کیا در این شرایط از فوتبال خداحافظی کند. رویانیان او را دوست دارد و باید تا انتهای فصل کنار ما باشد.: فراموش نکنید شیرینی به عدم صلاخیت در حوزه فنی متهم است . شنیده می شود اینجا به یحیی برخورده است.

 

5-      دلخوری و گیجی یحیی در سالن کنفرانس مشخص است . بعد از تساوی ناباورانه ، خبرنگاران از نمایش دلخوری مهدوی کیا در آزادی می گویند . یک شاهد عینی که کنار مهدوی کیا .و باقری بوده از شوخی باقری بعد از گل تساوی مس می نویسد که به کیا می گوید: مبارکه! شوخی ای که لابد شدیدا جدی است...

 

6-      گل‌محمدی که در مورد خداحافظی مهدوی‌کیا سعی کرده بود تا در جلسه‌ای این موضوع را بدون حاشیه به انجام برساند به هیچ وجه انتظار نداشت تا فرد دیگری از مسئولان باشگاه بر خلاف این تصمیم‌گیری (از دیدگاه خودش بی‌حاشیه) حرف دیگری زده و در این مورد دخالت کند،او صبح در مصاحبه ای دلخوری اش را ضمنی مطرح می کند ؛ به خصوص که شب قبل رویانیان در مصاحبه ای تند به شدت علیه باریکنان مصاحبه کرده است. او سپس تصمیم به تحریم تمرینات می گیرد.

 

7-      رویانیان عقیده دارد سرمربی پرسپولیس در اعلام این خبر به او و سرپرست تیم کوتاهی کرده است . او می گوید این یک خبر معمولی نبوده و آنها باید در جریان قرار می گرفته اند. علت واکنش محکم و مصاحبه مجدد او  به خبر کیا هم همین است. ضمنا شیرینی هم دلخور است!

 

 

8-      پرسپولیس بازی ۲ بر یک برده مقابل مس کرمان را در لحظات پایانی با نتیجه ۲ بر ۲ تغییر داده  و از یک پیروزی شیرین محروم شده کاپیتان تیم خداحافظی کرده و یکی دیگر از کاپیتانها هم با دعوا از تیم یبرون شده .  مصاحبه‌ها و گفت و گوهای رسانه‌ها پس از بازی بیش از هر چیزی به این دو موضوع و بیشتر چرایی خداحافظی بدموقع مهدوی‌کیا اختصاص پیدا کرده ؛ اما زمزمه ها روی بازگشت مهدوی کیا و رفع دلخوری است که خبر می رسد سعیدشیرینی از طرف باشگاه مامور شده به خانه یحیی برود و ماجرا را تمام کند. بحث اما دوطرفه است . یحیی حمایت می خواهد و شیرینی دلخوری مدیریت از تکروی یحیی را به اطلاع او می رساند . رویانیان هم در مصاحبه ای گفته:هرکس از حرفهایش ناراحت می شود آب یخ بخورد!

 

 9-      یحیی گل‌محمدی  صبح امروز در میان استقبال هواداران و بازیکنان به تمرین پرسپولیس برگشت و کار خود را با قرمز‌پوشان دنبال کرددر این بازگشت محسن بنگر هم سرمربی تیم را همراهی می کرد . نکته اینکه هواداران تیم پرسپولیس گل‌محمدی را با لقب «یحیای امپراطور»تشویق کردند.

 

 10-  پرسپولیس مانده و  جام حذفی.با این وضع و اوضاع ،  می شودیا نمی شود؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها