مالک داماش: فقط با طباطبایی کار می کنم

جنگ در رشت بر سر داماش

با عابدینی به عنوان مدیرفنی و مدیرعامل قرارداد ۶۰۰ میلیون تومانی بستم و یکطرفه این قرارداد را فسخ کردم.چطور تا دیروز من مالک این باشگاه بودم و پول هم خرج می کردم اما چند روز است که برای آقایان مالکیت بنده محرز نشده است؟
کد خبر: ۵۵۰۳۴۹
جنگ در رشت بر سر داماش

شهرام قویدل شب گذشته در مصاحبه تلفنی با شبکه باران در مورد جدال صورت گرفته بین وی و امیر عابدینی و برکناری عابدینی از مدیرعاملی داماش گیلان صحبت هایی را مطرح کرد.

وی در خصوص اینکه به نظر می رسد ریشه اختلاف او و عابدینی از برکناری درخشان به عنوان سرمربی تیم شروع شد، گفت: بحث اختلاف نبود است. ما بعد از بازی با ملوان جلسه ای با هم گذاشتیم و قرار شد از کادرفنی حمایت شود و البته من به آقای عابدینی گفتم شما به عنوان مدیرعامل اختیار دارید که تصمیم گیری کنید.

قویدل ادامه داد: فردای این جلسه دیدم که عابدینی به خاطر ۴۰ تماشاگر که به صورت خودجوش به حریم رختکن نفوذ کرده و به درخشان انتقادهایی کرده بودند سرمربی را برکنار کرد. پس جایگاه مدیر و مدیریت این وسط چه می شود؟

مالک باشگاه داماش تصریح کرد: چطور تا دیروز من مالک این باشگاه بودم و پول هم خرج می کردم اما چند روز است که برای آقایان مالکیت بنده محرز نشده است؟ پس تاکنون که برای این تیم هزینه می کردم چه عنوانی داشتم؟ آیا خَیّر بودم؟ این را هم بگویم که شرکت صدرا با داماش ایرانیان فرق دارد. دو روز قبل آقایان جلسه گذاشتند. من تاکنون ۵ میلیارد تومان برای این تیم خرج کرده ام. ۹۰۰ میلیون تومان هم به قوه قضاییه داده ام. حاضر شدم این ۵ میلیارد تومان را به این باشگاه ببخشم چون مادرم و خودم گیلانی هستیم اما آقایان می گویند بقیه پول را هم بده و بعد برو.

وی افزود: در این چند روز انواع و اقسام توهین و افتراها به من شده است. سوال من این است که آقای سراوانی با چه سمتی چند روزی است که در رشت علیه من جوسازی می کند؟ او مدیر سابق روابط عمومی باشگاه بوده است.

قویدل تاکید کرد: بنده روز دوشنبه به همراه هادی طباطبایی که اسطوره فوتبال گیلان است به رشت می روم و به بازیکنان بخشی از مطالباتشان را می دهم که البته به صورت چک تضمینی خواهد بود. اگر آقایان شیطنت نکنند امور را در دست می گیرم. من فقط با طباطبایی کار می کنم و جالب است که آقای عابدینی با حضور طباطبایی به شدت مخالف است اما اگر بخواهند شیطنت کنند من هیچ کار دیگری برای تیم نمی کنم و خودشان باید پاسخگو باشند.

وی در ادامه صحبت های خود در مورد قراردادی که با عابدینی امضا کرده است،گفت: من با عابدینی به عنوان پیمانکار شرکت تجاری قرارداد بستم و اکنون به عنوان مالک باشگاه این قرارداد را یک طرفه فسخ کردم. من با وی به عنوان مدیرعامل و مدیرفنی قراردادی ۶۰۰ میلیون تومانی با وی بستم که تا ریال آخر این قرارداد را پرداخت می کنم. البته آقای عابدینی برای بازیکنان خارجی و مدیربرنامه های آنها ارز گرفته که حدود ۵۰۰ میلیون تومان می شود که آن را هم می دهم.

قویدل ادامه داد: من چطور به عنوان مالک باید پول خرج کنم اما نمی توانم برای باشگاه تصمیم گیری کنم؟

وی در ارتباط با اینکه آیا بدهی دارد یا خیر گفت: شرکت در تحویل خودروهای شرکت بدقول شد که حدود ۱۰،۲۰ نفر جلوی شرکت تجمع کرده بودند و متاسفانه عابدینی با این افراد بُر خورد. از سویی وقتی دلار گران شد و هزینه های تیم بالا رفت از قوه قضاییه استمهال گرفتیم و مقرر شد چک های من برای خریداری داماش از اردیبهشت تا آبان ۹۲ باشد. هنوز که سال ۹۲ نیامده که آقایان جوسازی می کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها