نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال عملکرد تیم های ملی فوتبال بزرگسالان و زیر 14 سال را در رقابتهای بین المللی روسیه و قهرمانی آسیا مثبت ارزیابی کرد.
کد خبر: ۵۴۸۸۲۲

فریده شجاعی اظهار کرد: تیم ملی فوتبال بزرگسالان تا کنون عملکرد خوبی داشته و معتقدم حضور در این تورنمنت باعث می شود تا ملی پوشان در اوج آمادگی قرار بگیرند و در رقابتهای قهرمانی آسیا پیش رو موفق ظاهر شوند. حضور در روسیه برای این تیم ملی فوتبال بانوان تجربه بسیار خوبی است.

وی ادامه داد: تیم ملی فوتبال بانوان تجربه خوبی را پیش از مسابقات قهرمانی آسیا بنگلادش کسب می کند و امیدوار هستم بتواند با قرار گرفتن در شرایط مناسب و مطلوب، تایلند را که مهمترین و سخت ترین حریفش است، شکست دهد.

نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال، درباره عملکرد تیم ملی دختران زیر 14 سال در رقابت‌های قهرمانی آسیا هم گفت: عملکرد دختران ایران در مجموع خوب بود اما باخت مقابل هند کمی غیر عادی به نظر می رسید. چون تا پیش از باز مقابل هند فکر می کردیم که عنوان قهرمانی به ایران اختصاص دارد اما دریافت 6 گل، نتیجه دور از انتظاری بود. باید منتظر کادر فنی باشیم تا توضیحات خود را در خصوص باخت مقابل این تیم ارائه دهد. ما همیشه تیم های تاجیکستان، سریلانکا و دیگر تیم ها را می بریم و از هند شکست می خوریم. سال گذشته هم با اختلاف یک گل از این تیم شکست خوردیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها