برای حضور من در AFC لابی و رایزنی لازم است

شجاعی : در غرب آسیا طرفدار دارم!

نایب‌رئیس بانوان فدراسیون فوتبال گفت: برای حضور در هیئت‌رئیسه AFC واجد شرایط هستم، اما باید رایزنی‌ها و لابی‌ها صورت بگیرد.
کد خبر: ۵۴۶۲۱۴
شجاعی : در غرب آسیا طرفدار دارم!

فریده شجاعی درباره انتخاب کمک‌های هلنا کاستا در کادر فنی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: کاستا، ایراندوست، آزمون و مهینی را انتخاب کرده اما نمی‌تواند هر 3 را در اختیار داشته باشد. قرار بود از همان ابتدا بین 3 مربی، یکی همراه کاستا بماند. ایراندوست خودش تمایلی نداشت در بزرگسالان باشد، همچنین آنها پس از عید اردو دارند به همین دلیل تنها گزینه آزمون بود.
شجاعی در پاسخ به این سوال که مریم آزمون، در رده سنی زیر 14 سال فعالیت دارد و برخی از مربیان لیگ برتر از جمله جعفری هم به این مسئله معترض شده‌اند که فوتبال بانوان در دست 3 مربی است، تصریح کرد: آزمون فقط به این مسابقه اعزام می‌شود و کار دیگری ندارد. ما مربیان تیم ملی را بر اساس موفقیت در لیگ برتر انتخاب نکردیم، چرا که در موفقیت یک تیم عوامل زیادی از جمله باشگاه و بازیکن دخیل هستند. البته من زحمات جعفری را نادیده نمی‌گیرم؛ کمیته فنی و آموزش وضعیت را بررسی می‌کند و اسامی مربیان را در اختیار ما قرار می‌دهد که می‌توانیم با آنها در رده ملی همکاری کنیم که نام جعفری در بین 10 مربی اعلام شده نبود.
نایب‌رئیس بانوان فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که چرا تنها از 3 مربی استفاده می‌شود، گفت: وقتی مریم آزمون تعامل خوبی با کاستا دارد، نگذاریم او مربیگری کند؟ فکر می‌کنم برای اهدافی که پیش رو داریم این مربیان به درد ما می‌خورند.
شجاعی درباره برنامه فوتبال و فوتسال بانوان، گفت: بزرگسالان خودشان را برای حضور در تورنمنت روسیه آماده می‌کنند. در بخش فوتسال هم چند کشور درخواست دیدار دوستانه داده‌اند. ازبکستان و تایلند کشورهایی هستند که درخواست کرده‌اند با آنها بازی کنیم. همچنین تورنمنت روسیه هم یکی از مسابقاتی است که اردیبهشت برگزار می‌شود، اما با توجه به شرایط مالی فدراسیون ما می‌توانیم دو مسابقه را برای آنها تدارک ببینیم چرا که فرصت زیادی هم باقی نمانده است.
نایب‌رئیس بانوان فدارسیون فوتبال درباره حمایت فدراسیون فوتبال از وی برای عضویت در هیئت‌رئیسه AFC و اینکه فکر می‌کنید شانسی برای انتخاب شدن دارید، اظهار داشت: قرار است 2 خانم انتخاب شوند که حدود 40 کشور رأی خواهند داد. من هم با توجه به اینکه در کمیته بانوان فعالیت می‌کنم واجد شرایط هستم. من همیشه در انتخاب‌های داخلی شانس داشتم، اما درباره خارجی‌ها باید بگویم آنها شناخت زیادی از من ندارند، باید رزومه‌ام را به همه کشورها بفرستم. در غرب آسیا طرفدار زیاد دارم ، کفاشیان هم رایزنی می‌کند که امیدوارم انتخاب شوم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها