5 کشور نتوانستند روادید هند را بگیرند

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری: از هندی ها خسارت می گیریم

پس از عدم صدور روادید برای دوچرخه‌سواران ایرانی

خالقی: هندی ها بهانه می گیرند

دبیر فدراسیون دوچرخه‌سواری پس از عدم صدور روادید کشور هند برای دوچرخه‌سواران ایرانی گفت: احساس می‌کنم هندی‌ها برای این اقدام بهانه می‌گیرند.
کد خبر: ۵۴۴۶۳۱
خالقی: هندی ها بهانه می گیرند


اصغر خالقی در خصوص عدم صدور روادید هند برای دوچرخه‌سواران ایرانی گفت: وقتی برای پیگیری به کنسولگری این کشور رفتم برای اولین‌بار حرف‌های جدیدی را شنیدم. گفتند صبر کنیم تا وزارت داخله هند برای وزارت خارجه هند، نامه‌ای را ارسال کرده تا این نامه پس از تأیید وزارت خارجه به سفارت هند در ایران ارسال تا در این مورد اقدام لازم انجام شود.

وی ادامه داد: به واقع نمی‌دانم وزارت داخله چه ارتباطی به این مسائل دارد؟

خالقی در پاسخ به این سؤال که آیا هندی‌ها برای صدور روادید بهانه می‌آورند؛ گفت: نمی‌دانم. حس می‌کنم که اینچنین است. فعلاً اعلام کرده‌اند ارسال این نامه 48 تا 72 ساعت طول می‌کشد.

وی یادآور شد: به نظرم به مسابقات می‌رسیم و حتی مسئولان سفارت هند هم به ما گفتند که رقابت‌های قهرمانی آسیا هفدهم آغاز می‌شود و چرا تا این اندازه عجله می‌کنیم.

دبیر فدراسیون دوچرخه‌سواری به فارس گفت: امیدواریم روادید صادر شود و حداقل ملی‌پوشان زودتر راهی هند شده و تدارک لازم برای آماده سازی انجام شود.

وی در پایان تأکید کرد: مشکلات مالی هم همچنان وجود دارد و اذیت‌مان می‌کند. ما هر ساله با حضور 70 - 80 نفر در این رقابت‌ها شرکت می‌کردیم که امسال این تعداد به 20 تا 22 نفر رسیده است.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها