پروویچ:امیدوارم بالاتر از ما ببازند

ما تیمی با چراغ خاموشیم!

گل مارکو پروویچ به عنوان برترین گل دو ماه اخیر لیگ برتر فوتبال انتخاب شد با این حال آرزوهای مارکو بیشتر از این حرف هاست: سعی می کنیم بازی به بازی خودمان را بالا بکشیم و امیدوارم تیم های بالای ما بد نتیجه بگیرند تا ما بتوانیم به بالای جدول برسیم.
کد خبر: ۵۴۲۶۵۲
ما تیمی با چراغ خاموشیم!

 

سایت گل-مارکو پروویچ این روزها در ترکیب پرسپولیس به شدت می‌درخشد و یکی از بازیکنان فیکس ترکیب یحیی نیز شده است.  در برنامه نود این هفته گل زیبای او به عنوان برترین گل دو ماه اخیر لیگ برتر انتخاب شد.

از این که پرسپولیسی ها گل تو را به عنوان بهترین انتخاب کردند خوشحالی؟

من بقیه‌ی گل‌ها را هم دیدم . آن گل ها هم واقعاَ فوق العاده بودند؛ اما خب من انتخاب شدم . از هواداران ممنونم که به من لطف کردند و به گل من رای دادند از همه آنها متشکرم.

اما عین این فرصت را در بازی پرسپولیس - سپاهان داشتی و شوت نزدی و جایش پولادی را راه انداختی؟

از بیرون این طوری دیده می شد که می توانستم شوت بزنم اما اگر این کار را انجام می دادم به مدافعین سپاهان برخورد می کرد برای همین بهترین کار این بود که به پولادی پاس بدهم.

فکر می کنی پرسپولیس در لیگ چندم بشود؟

من از زمانی که آمده ام من و همه بازیکنان سعی می کنیم بهترین بازی خود را انجام بدهیم . سعی می کنیم بازی به بازی خودمان را بالا بکشیم و امیدوارم تیمهای بالای ما بد نتیجه بگیرند تا ما بتوانیم به بالای جدول برسیم.

قهرمان لیگ را کدام تیم می دانی؟

نمی شود گفت . رقابت در بالای جدول بسیارجدی است و 4 تیم صدر نشین و البته نفت تهران که امروز 3 امتیاز گرفت باهم رقابت نزدیکی دارند. ما هم سعی می کنیم با چراغ خاموش حرکت کنیم و خودمان را به بالای جدول برسانیم . در کل در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و من هم آن قدر تیم ها را نمی شناسم که نظر قاطع بدهم .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها