سمبل رمی ها و مشکل قرارداد

رم و توتی در بن بست

حساس‌ترین دیدار هفته‌ 25 سری A با پیروزی رم به پایان رسید که این پیروزی با تک گل فرانچسکو توتی حاصل شد.
کد خبر: ۵۴۱۵۸۵
پیروزی رم با گلزنی کاپیتان توتی


در مهم‌ترین مسابقه هفته‌، رم در ورزشگاه خانگی خود، المپیک رم میزبان یوونتوس صدرنشین بود و در انتها توانست این تیم را با تک گل دقیقه 58 فرانچسکو توتی از پیش‌رو بردارد. ناپولی با شکستی که بیانکونری پذیرا شد، این فرصت را خواهد داشت تا با برد در بازی عصر یکشنبه به فاصله دو امتیازی تورینی‌ها برسد.
رم با این پیروزی واکنش مناسبی را به شکست سه بر یک خود برابر سامپدوریا نشان داد. جالو روسی پس از شش بازی پیاپی بدون برد در فوتبال باشگاهی ایتالیا سرانجام توانست، هر سه امتیاز یک مسابقه را از آن خود کند. بردی که به رم در باقی رقابت‌ها اعتماد به نفس دوباره‌ای خواهد بخشید و همزمان رقبای یووه را در صدر جدول برای رسیدن به قهرمانی امیدوارتر می‌کند.
جان لوئیجی‌بوفون، دروازه‌بان ملی‌پوش یووه اگر چه نمایش خوبی در این مسابقه داشت، ولی در برابر ضربه همبازی سابق خود در تیم ملی ایتالیا چاره‌ای جز تسلیم نداشت. به این ترتیب دویست و بیست و چهارمین گل توتی در سری A به ثبت رسید. گلی که برد رم را در دیداری حساس برابر یوونتوس رقم زد. توتی تنها یک گل دیگر تا رسیدن به رکورد "گونار نورداهل" دومین گلزن برتر تاریخ سری A فاصله دارد.
آنتونیو کونته، سرمربی یوونتوس پس از دریافت گل نیکولا آنلکای فرانسوی و تازه‌وارد را به میدان فرستاد ولی این مهاجم نتوانست مانع از چهارمین شکست فصل باشگاه تازه‌اش شود و در نخستین بازی خود در ایتالیا شکست را پذیرفت.
در دیگر دیدار شنبه شب کیه‌وو و پالرمو با تساوی یک بر یک به کار خود پایان دادند.
این هفته‌ از رقابت‌ها عصر یکشنبه با شش دیدار پیگیری می‌شود که در آنها جنوا و تورینو در خانه به دیدار اودینزه و آتلانتا می‌روند. همزمان بولونیا مهمان کاتانیاست. پسکارا و کالیاری دیگر بازی یکشنبه را برگزار می‌کند. ناپولی هم در خانه با جنوا مسابقه می‌دهد. فیورنتینا در آخرین بازی یکشنبه پذیرای اینتر خواهد بود.
در جدول سری A یوونتوس با 55 امتیاز همچنین پیشتاز رقابت‌هاست. ناپولی هم با 50 امتیاز از 24 مسابقه دوم است. لاتزیو و میلان با 44 امتیاز تیم‌های سوم و چهارم جدول هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها