داوران شاخه‌های مختلف بیست‌وهشتمین جشنواره موسیقی فجر از سوی شورای سیاست گذاری جشنواره معرفی شدند.
کد خبر: ۵۴۰۸۱۰
داوران جشنواره موسیقی فجر معرفی شدند

به گزارش فارس، هیأت داوران در شاخه آهنگسازی به داوری 80 اثر متشکل از 36 اثر از تهران و 44 اثر از دیگر شهرستان‌ها خواهند پرداخت. این آثار در 4 بخش کلاسیک ایرانی، کلاسیک غیرایرانی، پایان نامه‌ها و بخش ویژه با موضوع بیداری اسلامی گنجانده شده‌اند.

بنابر این گزارش رضا شفیعیان، مسعود شعاری و زیداله طلوعی به قضاوت بین گروه‌های موسیقی کلاسیک ایرانی خواهند پرداخت. این بخش شامل 8 اثر از تهران و 16 اثر از سایر شهرستان‌ها است.

آذین موحد، رافائل می‌ناسکانیان و مهرداد پاکباز بخش قطعات کلاسیک غیر ایرانی داوری خواهند کرد. آثار کلاسیک غیر ایرانی شامل 18 اثر از تهران، 16 اثر از سایر شهرستان‌ها و یک اثر خارجی خواهند بود.

شاهین فرهت، محمدرضا تفضلی، امیرمهیار تفرشی‌پور و محمد سریر داوران بخش آهنگسازی موسیقی کلاسیک غیر ایرانی و پایان‌نامه خواهند بود. در بخش پایان نامه‌ها 6 اثر از تهران و 4 اثر از دیگر شهر‌ها شرکت خواهند کرد.

مسؤولیت داوری آهنگسازی موسیقی کلاسیک ایرانی و آهنگسازی بخش ویژه با موضوع بیداری اسلامی با امیر بکان، شهرام توکلی و هادی آرزم خواهد بود. در بخش ویژه با موضوع بیداری اسلامی نیز 4 اثر از تهران و 7 اثر از دیگر شهرستان‌ها داوری خواهند شد.

وارتان ساهاکیان، تنگیز شاولوخاشویلی، شهلا میلانی داوران بخش آواز جمعی خواهند بود.

آثار منتخب بیست‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر پس از بررسی توسط هیئت داوران در ‌آیین پایانی بیست‌و‌هشتمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر که در روز اول اسفند ساعت 19 در تالار وحدت برگزار می‌شود، معرفی خواهند شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها