نکونام پس از پیروزی استقلال مقابل فجر:

چمن مصنوعی فجر به هر تیمی آسیب می زند

تیم ملی فوتبال ایران در راه مسابقه های جام ملت های آسیا ، گام نخست را در برابر لبنان محکم برداشت تا این تیم را با 5 گل در ورزشگاه آزادی بدرقه کند .
کد خبر: ۵۳۸۸۳۵
پیروزی پر گل ایران بر لبنان با هت تریک کاپیتان نکونام

 

تیم ملی فوتبال ایران در راه مسابقه های جام ملت های آسیا ، گام نخست را در برابر لبنان محکم برداشت تا این تیم را با 5 گل در ورزشگاه آزادی بدرقه کند .

به گزارش جام جم ورزشی ، هر چند پیش از این بازی ، مصاف با لبنان بیش از حد برای ملی پوشان ایران بزرگ شده بود و کارلوس کروش نیز دانسته یا نادانسته ، به جنگ لفظی با سرمربی آلمانی لبنان رفته بود ، اما هر چه بود دیداری که می توانست ما را به دردسر بیندازد ، برای فوتبال ما عاقبت به خیر شد تا با زدن 5 گل به این تیم ، در عمل نشان دهیم که غیر منطق نباید حریفانی چون لبنان را برای خود بزرگ کنیم .

هر چند که بخشی اعظمی از این مساله مربوط به باخت یک صفر ماه در مقابل این تیم در بیروت و البته در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی بر می گشت ، اما هر چه بود عصر امروز با درخشش اشگان دژاگه ، جواد نکونام و رضات قوچان نژاد ، تیم ملی براحتی 5 گل درون دروازه لبنان کاشت تا به نوعی از این تیم برای دیدار برگشت خرداد ماه 92 ( در چارچوب جام جهانی 2014 برزیل ) زهر چشم بگیرد .

در این بازی که به قضاوت داور ژاپنی نیشی مورا و در حضور قریب به 30 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی برگزار شد ، اشگان دژاگه نبوغ بالای خود را در گل سازی و ایجاد موقعیت برای مهاجمان نشان داد تا بویژه با گرفتن دو پنالتی از دفاع عصبی لبنان ، این فرصت را برای کاپیتان جواد نکونام بوجود آورد که بر شمار گل های ملی خود اضافه کند . البته گل سوم نکونام که در حکم گل پنجم تیم ملی به حساب آمد ، با یک شوت سرضرب و برخورد به دفاع لبنان به تور حریف نشست .

جدا از درخشش این دو ، رضا قوچان نژاد نیز که این روزها در فوتبال بلژیک روزهای خوبی را پشت سر می گذارد ، در این بازی پایش به گلزنی برای تیم ملی باز شد تا او هم نشان دهد که چارچوب دروازه را خوب شناخته و به سادگی ازکنار فرصت ها عبور نمی کند .

رضا گل اولش را با پاس مجتبی جباری در نیمه اول زد و سپس بر روی پاس طلایی اشگان دژاگه ؛ تور دروازه لبنان را در نیمه دوم به لرزه در آورد . 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها