سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ۳۰ بازیکن را به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان دعوت کرد که در لیست اعلام شده بر خلاف لیست اعلامی تیم ملی فوتبال بانوان نام نیلوفر اردلان به چشم می خورد.
کد خبر: ۵۳۸۷۶۹


جام جم- سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان  ۳۰ بازیکن را به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان دعوت کرد که در لیست اعلام شده بر خلاف لیست اعلامی تیم ملی فوتبال بانوان نام نیلوفر اردلان به چشم می خورد.
در میان مدعوین به تیم ملی فوتسال بانوان خبری از فرشته کریمی ، عضو همیشگی تیم ملی فوتسال نیست. این بازیکن به دلیل مصدومیت به مدت سه ماه از میادین دور خواهد بود.
مظفر فهیمه زارعی از هرمزگان، نسیمه غلامی، سهیلا ملمولی، فرزانه توسلی، زینب آلوب علی روزان، راحله کعبی، ساناز فرجام نیا، پگاه عبیدی، فرشته خسروی، طاهره مهدی پور، حدیث رحیمی از خوزستان، نسترن مقیمی، ژاله قطبی، گلاره جلیلیان از مازندران، بهناز خیاط و نغمه مرادی از البرز، فاطمه اعتدادی و نصیبه سلطانی از قزوین، نیلوفر اردلانی ، لیلا اقبالی، الناز آرمات، سپیده زرین راد، پریا نوروزی، آرزو صدقیانی زاده، سمیرا سلمانیان و آتنا بحیرایی از تهران، نسا احدی، سمانه لطفی از گیلان، آسیه بهرامی از فارس و مهسا نظری از کرمانشاه را به تیم ملی دعوت کرده است  که این نفرات باید پنجم اسفند خود را به کادر فنی در آکادمی ملی فوتبال معرفی کنند.
این اردو به مدت سه روز برگزار می شود.
سرمربیگری تیم ملی بر عهده شهرزاد مظفر، مربیگری میترا چین سری و سرپرستی زری پور لاهیجی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها