دومین تمرین آماده‌سازی تیم ملی فوتبال برای بازی با لبنان در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا با حضور 23 بازیکن برگزار شد.
کد خبر: ۵۳۷۱۷۷
ناکامی سرمربی و تمرین پشت درهای بسته!

به گزاش مهر، دومین جلسه تمرین تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با لبنان در حالی ساعت 11 امروز شنبه شروع شد که حسین ماهینی بعد از یک روز غیبت به جمع اردونشینان پیوست. با حضور این مدافع تیم ملی با 23 بازیکن تمرینات خود را پیگیری کرد.

سیموئز، دستیار کرش هم که در روز نخست تمرینات غیبت داشت، از امروز در کنار کادر فنی قرار گرفت تا تمرینات را زیر نظر بگیرد.

قبل از شروع تمرینات، کارلوس کرش و مجتبی جباری به همراه پزشک تیم ملی در گوشه‌ای از زمین به گفتگو پرداختند. با وجود اینکه جباری مشکلی برای حضور در تمرینات ندارد ولی ظاهرا سرمربی تیم ملی نگران وضعیت این بازیکن است.

بازیکنان تیم ملی بعد از چند دقیقه دویدن، بدن‌های خود را گرم کردند و به کار با توپ و پاسکاری با یکدیگر پرداختند. بعد از آن هم کارهای سرعتی و عبور از موانع در دستور کار بازیکنان تیم ملی قرار گرفت.

کارلوس کرش و امید نمازی هم دقایقی بر سر زدن توپ به تیر دروازه به کری با یکدیگر پرداختند که در این بخش نمازی چندین بار توپ را به هدف زد ولی کی روش ناکام ماند. پس از آن فوتبال در زمین بزرگ برگزار شد. کی‌روش در این بخش بارها تمرین ملی پوشان را متوقف می‌کرد تا به آنها دستور تاکتیکی بدهد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در ادامه این تمرین از خبرنگاران خواست کمپ تیم‌های ملی را ترک کنند تا تمرینات پشت درهای بسته برگزار شود.

در تمرین امروز آندرانیک تیموریان مثل روز جمعه بسیار سرحال بود و با همه بازیکنان هم شوخی می‌کرد. اعضای تیم زیر 14 سال ایران برای دقایقی به تماشای تمرین ملی پوشان پرداختند و پس از آن زمین سکوهای کمپ را ترک کردند تا مشغول برنامه‌های آماده سازی خودشان شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها