شاگردان مصطفی کارخانه برای دومین بار بر صدرنشین والیبال غلبه کردند.
کد خبر: ۵۳۶۹۷۳
متین به یک قدمی پیکان رسید

هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال در شرایطی برگزار شد که در مصاف صدرنشینان متین برای دومین بار بر پیکان غلبه کرد، پیروزی ارزشمندی که مصطفی کارخانه آن را نتیجه شناخت دقیق تیمش از پیکان صدرنشین دانست.

حساسترین دیدار این هفته در حالی در ورامین برگزار شد که در دیدار رفت متین بر پیکان چیره شده بود و با وجود اینکه پیش بینی یم شد پیکان در این دیدار با توپ پر به میدان بیاید اما بازهم این شاگردان مصطفی کارخانه بودند که عرصه را برحریف تنگ کرده و به پیروزی 3 بر صفر دست یافتند و پیکان اولین شکست دوربرگشت را تجربه کرد تا رقابت صدرجدول میلیمتری شود.

 پس از این بازی مصطفی کارخانه سرمربی باتجربه متین چنین اظهار نظر کرد: توانستیم در یک بازی برتر حریف قدرتمند خود را شکست دهیم، چراکه شناخت کافی را از پیکان داشتیم. پیکان هم مقابل ما واقعا خوب بازی کرد اما بازیکنانم نشان دادند که شایسته این پیروزی بودند اما  چنانچه غفلت می کردند، با مشکل مواجه می شدیم.

این در حالی است که پیمان اکبری سرمربی جوان پیکان با بیان اینکه متین بهتر از ما بازی کرد و توانست پیروز شود، گفت:ورامینی‌ها در سرویس و دفاع روی تور عملکرد بهتری نسبت به ما داشتند و مزد برتری خود را گرفتند. در مجموع بازی بسیار نزدیک بود و فکر می‌کنم تماشاگران هم لذت بردند. ما فکر می‌کردیم که می‌توانیم راحت حریف را شکست دهیم؛ از طرفی ما تقریبا صعودمان به پلی‌آف قطعی شده است، اما ورامینی‌ها برای صعود نیاز به این پیروزی داشتند.

نتایج کامل بازی های هفته نوزدهم:شهرداری تبریز 2  شهرداری ارومیه3 ،متین ورامین 3 - صفر  پیکان تهران صفر، سایپا البرز 3 پیشگامان کویر یزد یک، نوین کشاورز 3 - بازرگانی جواهری گنبد 2 ، باریج اسانس کاشان 3  میزان مشهد یک، کاله مازندران 3 آلومینیوم المهدی بندرعباس 2

 در جدول رده بندی هم اکنون پیکان با 42 ، متین با 41 ، کاله با 37  و سایپا با 35 امتیاز در رده های اول تا چهارم قرار دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها