احتمال بازگشت رحمتی وجود دارد

نبی: داوری را به اردوی تیم ملی می آوریم

نبی: فیلم صحبت کی‌روش با بازیکن کره‌ای را به فیفا ارسال کردیم

با یک تیم اروپایی بازی می‌کنیم

وکیلی که در سوئیس مستقر است را گرفتیم تا پیگیر این مسئله باشد و اکنون پرونده در مرحله تجدید نظر در فیفا است و نتیجه در رویهای آینده اعلام می‌شود . انچه مسلم است این است که مربیان در طول مسابقه عکس‌العمل‌های مختلفی را نشان می‌دهند و ما فیلم بازی و صحبت کی‌روش با بازیکن کره‌ای را و اینکه در چه دقیقه‌ای این اتفاق افتاده است را برای فیفا ارسال کرده‌ایم .
کد خبر: ۵۳۶۱۵۱
با یک تیم اروپایی بازی می‌کنیم

دبیر فدراسیون فوتبال فیلم صحبت کی‌روش با بازیکن کره‌ای را برای فیفا ارسال کرده ایم و پرونده او در مرحله تجدید نظر است.

مهدی محمد نبی دی گفت‌و گو با شبکه خبر در مورد محرومیت کی‌روش در دیدار با قطر گفت: در روز 25 مهر ماه و در بازی ایران و کره جنوبی در دقیقه 80 کارلوس کی‌روش به دلیل اعتراضات مکرر از سوی داور اخراج شد بنابر این به طور اتوماتیک در دیدار با ازبکستان که 24 آبان‌ماه برگزار شد روی نیمکت حضور نداشت .

کمیته انضباطی فیفا علاوه بر آن مسابقه در دیدار دیگر رسمی بعدی در مرحله مقدماتی جام جهانی باز هم کی‌روش را محروم کرد.

وی ادامه داد: وکیلی که در سوئیس مستقر است را گرفتیم تا پیگیر این مسئله باشد و اکنون پرونده در مرحله تجدید نظر در فیفا است و نتیجه در رویهای آینده اعلام می‌شود . انچه مسلم است این است که مربیان در طول مسابقه عکس‌العمل‌های مختلفی را نشان می‌دهند و ما فیلم بازی و صحبت کی‌روش با بازیکن کره‌ای را و اینکه در چه دقیقه‌ای این اتفاق افتاده است را برای فیفا ارسال کرده‌ایم .

حدود یک ماه است که پیگیر این موضوع هستیم و فدراسیون ساکن نبوده و کی‌روش هم در جریان است.

نبی در مورد وضعیت تیم ملی فوتبال گفت: یازده بهمن ماه تیم ملی به اردو می‌رود تا روز 18 بهمن در مقدماتی جام آسیا با کویت بازی کند سپس در اسفند اردوی دیگری برگزار می‌شود زیرا 6 فروردین باید با کویت بازی کنیم .

دبیر فدراسیون تصریح کرد: در خرداد ماه هم سه بازی مقدماتی جام جهانی را پیش رو داریم که در دهه سوم اردیبهشت تیم ملی اردویش را آغاز می‌کند و قرار است یک بازی تدارکاتی با یک تیم اروپایی در تهران برگزار کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها