تکذیب ریزش تونل ورزشگاه آزادی ؛

بازسازی ورزشگاه آزادی در سال 92

6گل سرخ دورن دروازه ملوان رویید

تولد دوباره پرسپولیس

وقتی مانوئل ژوزه بر سر تیم حاضر نشد ، پرسپولیس تولدی دوباره یافت تا در روزی با شکوه برای هواداران سرخ در ورزشگاه آزادی و جای جای کشور ، ملوانان قربانی بلندپروازی بازیکنان قرمز پوش شوند .
کد خبر: ۵۳۵۰۴۱
تولد دوباره پرسپولیس

وقتی مانوئل ژوزه بر سر تیم حاضر نشد ، پرسپولیس تولدی دوباره یافت تا در روزی با شکوه برای هواداران سرخ در ورزشگاه آزادی و جای جای کشور ، ملوانان قربانی بلندپروازی بازیکنان قرمز پوش شوند .
در این بازی که کاملا تکنیکی و تاکتیکی برای پرسپولیس دنبال شد ، سرخ پوشان بغض در گلو مانده خویش را فرو دادند تا پرونده سرمربی پرتغالی را برای همیشه ببندند . مربی یی که چند ساعت قبل از این بازی هیاهو و جنجالی با حضور در هتل محل اقامت پرسپولیس ایجاد کرده و تاکید کرده بود که می خواهد روی نیمکت تیمش برای بازی با ملوان بنشیند . این حرکت پیرمرد پرتغالی که این روزها می خواهد با ایجاد درگیری و کشمکش در اردوی سرخ ها ، جو را به هم ریخته و دست به مظلوم گرایی بزند ، گویی انرژی تازه ای در ساق های قرمزپوشان دمید تا آنان که طی این چند روز بدون ژوزه خوب تمرین کرده و از کادر فنی و جوان تیم تبعیت کرده بودند ، با ارایه یک بازی سراسر تهاجمی و تاکتیکی ، تیم قدرتمند ملوان را زمینگیر کرده و  در دیداری که خوشبین ترین طرفداران پرسپولیسی نیز ، زدن شش گل به تیم شمالی را در سر نمی پروراندند ، حریف سفید پوش را منکوب حرکات تاکتیکی و حساب شده خود کنند .
پرسپولیس در این بازی با هدایت خوب یحیی گل محمدی از همان ابتدای بازی با فشار بر بازیکنان صاحب توپ حریف ( پرسینگ ) و دوندگی دوچندان برتری خود را بر شاگردان محمد احمدزاده دیکته کردند تا با بازی شناور و رو به جلوی خود ، شبی رویایی را برای هواداران خود رقم بزنند . شاید اگر پرسپولیس در عرصه لیگ نیز پنجاه درصد این بازی را ارایه می داد ، حالا با فاصله ای زیاد از دیگر تیم ها در صدر جدول جای گرفته بود ، اما افسوس که نتیجه سیاست سعی و خطای مدیران باشگاه را تیم و هوادارانش می پردازند تا این وسط نیز دندان گردی سرمربی پرتغالی ، برای سرخ ها قوز بالا قوز شود .
با این حال پرسپولیسی ها برای انکه نشان دهند تولدی دوباره یافته اند ، به خواسته کریم باقری تکانی اساسی به خویش دادند تا با ارایه یک بازی با طراوت و منطقی و زدن 6 گل تاریخی و قابل توجه ، قدرت تازه خود را به رخ همه مدعیان جام حذفی بکشند .
در این بازی علی کریمی تا زمانی که در زمین بود همچون فرماندهی مقتدر ، تیمش را به جلو هدایت کرد تا بویژه با پاس های طلایی اش نشان دهد که یک کریمی آماده و حواس جمع روی بازی اش ،‌قابلیت های بی شماری دارد که چشمه ای از آن دوباره در بازی با ملوان رویت شد .
رضا حقیقی مهره تازه سرخها نیز با قرار گرفتن در میانه زمین ، نشان داد که خیلی زود در ترکیب پرسپولیس جا افتاده است تا با قدرتمند شدن خط هافبک و طراح قرمزها ، مهاجمان این تیم و از جمله کریم انصاری فر ، بهتر و حساب شده تر در بین مدافعان حریف به حرکت در آمده و دروازه ملوان را آماج حملات خود قرار دهند . البته در کنار این دو هافبک نمی توان از نقش موثر محمد نوری به سادگی گذشت که دیروز در امر بازیسازی و حرکت های هجومی تیمش ، روز موفقی را پشت سر گذاشت . در حقیقت وقتی خانواده پرسپولیس همدل و هماهنگ شد ، ملوان نیز چاره ای جز تسلیم شدن ندید تا پرسپولیس نشان دهد که هم در لیگ برتر و هم جام حذفی حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت .
کریم انصاری فر مهاجم جوان و خوش آتیه سرخها در این بازی با زدن سه گل سهمی قابل توجه در پیروزی تیمش ایفا کرد . در کنار او هادی نوروزی نیز با زدن دو گل و غلامرضا رضایی نیز با زدن گل ششم ، حریف را در آزادی گلباران کردند تا ملوانان ، طی این چند سال شکستی به این سنگینی و تلخی را تجربه نکرده باشند .
پرسپولیس با این برد حریف تیم نفت تهران در جام حذفی شد .     

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها