فتح‌الله‌زاده قول شرف داد

نیمکت نشینی ام سودی برای استقلال ندارد

مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: نیمکت‌نشینی‌ام در این تیم سودی برای استقلال ندارد.
کد خبر: ۵۳۴۸۷۵
نیمکت نشینی ام سودی برای استقلال نداردمیلاد میداودی که در هفته های اخیر به دلیل جلوگیری از ایجاد مسائل حاشیه ای، مصاحبه ای با رسانه های گروهی انجام نداده است، در سایت شخصی اش توضیحاتی ارائه کرد تا هواداران استقلال را در جریان آخرین وضعیت خود قرار دهد.
 
* قلعه نویی موافق جدایی ام است
 
همان طور که قلعه نویی در مصاحبه با رسانه ها عنوان کرده، در رابطه با جدایی ام از استقلال با همدیگر صحبت کردیم و به نتیجه قطعی رسیدیم. البته چون مصاحبه قلعه نویی مربوط به هفته گذشته است، شاید از حرف هایش اینطور برداشت شده که بعد از خاتمه نیم فصل با هم صحبت کرده ایم، در حالی که من چند هفته قبل از پایان دور رفت پیش وی رفتم و با هم صحبت کردیم. در نهایت به این نتیجه رسیدیم که در نیم فصل به تیم دیگری بروم تا بتوانم بیشتر بازی کنم. بعد از آن با این امید که در پایان نیم فصل رضایت نامه بگیرم، همه مسائل را تحمل کرده و حرفی نزدم.
 
*دو جلسه با فتح الله زاده داشتم
 
روز شنبه گذشته، دو جلسه با فتح الله زاده داشتم. نمی خواهم وارد جزئیات صحبت ها بشوم و فقط می توانم توضیح بدهم که صبح شنبه در دفتر باشگاه به دیدن مدیرعامل رفتم و فتح الله زاده با اینکه مخالف موضوع جدایی ام بود اما با توجه به صحبت هایی که سرمربی تیم با من داشته و اظهارنظر رسمی اش در رسانه ها مبنی بر اینکه بهتر است میداودی به تیمی برود که بیشتر بازی کند، در نهایت فتح الله زاده قانع شد که تا بعد از ظهر شنبه رضایت نامه ام را صادر کند.
 
*فتح الله زاده قول شرف داد
 
جلسه دوم در دفتر کار فتح الله زاده در لارستان انجام شد. این بار حاجی دلایلی را مطرح کرد و گفت نمی توانم خودم را قانع کنم که اجازه بدهم از استقلال جدا بشوی اما بعد از یک ساعت حرف زدن و باز کردن برخی جزئیات و گفتن دلایلم مبنی بر اینکه حضورم با این وضعیت هیچ کمکی به استقلال نمی کند، بالاخره فتح الله زاده کوتاه آمد و گفت: یک روز دیگر هم تحمل کن، قول شرف می دهم که تا ظهر فردا (یکشنبه) رضایت نامه ات را صادر کنم و در زمینه مسائل مالی هم تمام کوتاهی ها و تأخیرهایی که تا الان در قبال مطالباتت داشته ایم را برایت جبران خواهم کرد تا با رضایت از استقلال بروی. فتح الله زاده البته گفت: برای صدور رضایتنامه ات، فقط یک شرط دارم و آن هم این است که در زیر برگ رضایتنامه باید این جمله را قید کنم که علیرغم میل باطنی ام این رضایتنامه را امضاء می کنم تا هواداران بدانند که من راضی به جدایی ات نبودم. آن روز صحبت های فتح الله زاده به شکلی بود که به وی گفتم: اگر زمانی تیم استقلال واقعا به من نیاز داشته باشد، قطعا به این تیم برمی گردم.
 
*از آن روز مدیرعامل را ندیده ام
 
طبق قرار قبلی، روز یکشنبه به دفتر باشگاه رفتم اما مطلع شدم که مدیرعامل قرار نیست به باشگاه بیاید. خیلی ناراحت شدم، چون برایم باور کردنی نبود که فتح الله زاده قول شرف بدهد و به آن عمل نکند. علی امیری معاون باشگاه آرامم کرد و خواست که بعد از یکی-دو روز در آرامش پیگیر موضوع شوم. من هم رفتم، با این امید که تکلیفم زودتر روشن شود اما تا امروز هیچ خبری از مدیرعامل نشده است. زمان نقل و انتقالات رو به اتمام است و من هنوز بلاتکلیف هستم. در این مدت فقط چند نقل قول از طرف فتح الله زاده به من گفته اند که نمی دانم کدام یک صحت دارد.
 
*نیمکت نشینی ام سودی برای استقلال ندارد
 
روزی که به استقلال آمدم، گفتم به استقلال آمده ام که از نظر فنی به تیم کمک کنم. نیازی به توضیح ندارد که تا قبل از مصدومیتم چه عملکردی داشتم. الان شرایط با آن موقع فرق دارد و از نظر سرمربی بهتر است در تیم دیگری بازی کنم. من اگر بازیکن ضعیفی بودم، به باشگاه اعلام می کردم که با آن ها قرارداد دارم و طبق قراردادم در این تیم می مانم و پولم را می گیرم. باشگاه استقلال هم نمی توانست قرارداد را به صورت یک طرفه فسخ کند اما باید قبول کنیم که نیمکت نشینی ام در استقلال نه تنها فوتبال مرا نابود می کند، بلکه به تیم هم ضربه می زند و حضورم در این شرایط سودی برای استقلال ندارد.
 
*هواداران استقلال فراموشکار نیستند
 
هواداران استقلال همیشه به من لطف دارند و در هر بازی حتی اگر روی نیمکت باشم، مرا تشویق می کنند. هواداران استقلال آدم های فراموشکاری نیستند و خوب می دانند که چه کسانی در عمل تعصب خود به استقلال را ثابت کردند؛ به همین دلیل است که همیشه مرا شرمنده محبت هایشان می کنند. فکر می کنم تقریبا همه متوجه این موضوع شده اند که تشویق های مردم، خصوصا زمانی که شعار «واویلا-واویلا» را سر می دهند، باعث ایجاد حساسیت هایی شده که این حساسیت ها در این اواخر کاملا علنی شده بود.
 
*با هیچ تیمی مذاکره نکردم
 
در همین مدت که مشخص شده از استقلال جدا می شوم، دو تیم از تهران و چند تیم شهرستانی یا با خودم تماس گرفتند و یا با باشگاه صحبت کردند اما تا کنون با هیچ تیمی مذاکره نکرده ام. به تیم هایی که تماس گرفتند، گفته ام تا زمانی که از باشگاه استقلال رضایت نامه نگیرم نمی توانم با آن ها مذاکره کنم. می خواهم در آرامش تیم بعدی ام را انتخاب کنم تا در نیم فصل دوم بتوانم عملکرد بهتری داشته باشم. البته ماندن در تهران برایم در اولویت است، چون نقل مکان کردن همراه با خانواده ام به شهرستان ها در شرایطی که فقط چند روز به شروع دور برگشت مانده، مشکل است.
 
*با بازیکنی معاوضه نمی شوم
 
من به استقلال آمدم که برای استقلال بازی کنم و روزی که از این تیم بروم، خودم برای آینده ام تصمیم می گیرم. در هفته های گذشته بارها شایعاتی را درباره معاوضه ام با بازیکنان سایر تیم ها در رسانه ها منتشر کردند که هیچ کدام واقعیت نداشت. برخی از تیم هایی که از آن ها اسم برده می شد، تیم هایی بودند که قبل از آمدنم به استقلال برای عقد قرارداد با من دست به هر تلاشی می زدند اما با این شایعات به قدری شخصیت فنی ام زیر سئوال رفت که هر کس و ناکس به خودش اجازه داد درباره معاوضه من مصاحبه کند. این مطالب و شایعات در جلسه هفته قبل با فتح الله زاده مطرح شد که وی گفت با مربی فلان تیم که در رابطه با تو مصاحبه کرده بود، تماس گرفتم و گفتم نه آن بازیکن را از تیم شما می خواهیم و نه میلاد را به شما می دهیم.
 
*هر چه خواستند علیه من نوشتند
 
با وجود همه مسائلی که می دیدم و فشارهای روحی که به من وارد شد، برای اینکه مبادا برای تیم استقلال مسائل حاشیه ای ایجاد شود، هفته ها سکوت کردم و مصاحبه ای انجام ندادم. در این مدت برخی افراد، هر چیزی دلشان خواست در چند روزنامه ورزشی بر علیه من نوشتند و حقایق را برعکس به مردم منتقل کردند. حساب این چند نفر از بقیه خبرنگاران جداست و خودشان می دانند که طرف صحبتم با آن هاست. همین هفته قبل که برای دریافت رضایتنامه ام دوبار به دفتر فتح الله زاده رفتم، به چشم خودم دیدم که به مسئولان باشگاه استقلال برای قرارداد بستن با فلان بازیکنان التماس می کنند. این همه مطلب دروغ نوشتند و جوسازی کردند، فقط برای اینکه مثلا میداودی یا بازیکن دیگری از استقلال برود و آن ها بتوانند نفرات خودشان را بیاورند. من که در این مدت همه تلاشم را انجام داده ام تا رضایت نامه بگیرم و جا برای بازیکنانشان باز شود.
 
*در شرایط بد روحی هستم
 
در پایان باید بگویم که من همه تلاشم را کرده ام تا به شکل دوستانه از استقلال جدا شوم اما تا امروز نتیجه ای نگرفته ام. همیشه با باشگاه روراست بودم و انتظار دارم که آن ها هم با من روراست باشند. در یک سال گذشته به اندازه کافی اذیت شده ام و از نظر روحی در شرایط بدی هستم. مدت هاست حرفی نزده و خیلی از مسائل را باز نکرده ام تا با خوبی از تیم جدا شوم و امیدوارم که بیشتر از این مرا اذیت نکنند.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها