برخی‌ کشتی‌گیران عقبگرد داشتند

طلایی: بالا نبودن سطح جام تختی غیرمنتظره نبود

مربی تیم ملی کشتی آزاد ایران با انتقاد از وضعیت کنونی و بحران‌های مالی فدراسیون کشتی گفت: اعضای کادر فنی تیم ملی از چهار ماه پیش تاکنون هنوز حقوقی از فدراسیون دریافت نکرده اند و تنها به خاطر رسول خادم حاضر شدیم در اردوها باقی بمانیم.
کد خبر: ۵۳۴۷۵۹
طلایی: 4 ماه است پول نگرفته ایممحمد طلایی در گفتگو با مهر، با اشاره به مشکلات مالی که گریبان فدراسیون فوتبال را گرفته است، ضمن بین این مطلب فوق گفت: بعد از بازگشت از بازی‌های المپیک 2012 لندن، بدون هیچ شرط و خواسته‌ای دوباره در اردوهای تیم ملی مشغول به کار شدیم و همچنان در کنار رسول خادم ماندیم، اما ماه‌هاست که از این مساله می‌گذرد و خبری از حقوق نشده است!
 
وی افزود: من و دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد در این مدت از هیچ تلاش و کوششی برای آزادکاران دریغ نکردیم و بارها به عنوان عضو کمیته فنی یا ناظر مسابقات لیگ برتر به شهرهای مختلف سفر کردیم این در حالی است که هیچ حقوق و دستمزدی شامل حال ما نشده و همچنان بعد از گذشت چهار ماه حقوق خود را دریافت نکرده‌ایم.
 
قهرمان پیشین کشتی جهان به تنها بهانه ماندنش در کادر فنی تیم ملی اشاره کرد و گفت: تنها دلیلی که باعث شده من و دیگر همکارانم در کادر فنی تیم ملی بمانیم، حضور رسول خادم در راس امور بوده و نخواستیم که وی را تنها بگذاریم. مطمئنا با توجه به وضعیت بحرانی و نامطلوب کنونی اگر پای همکاری و کمک به رسول خادم نبود، رفتن را بر ماندن ترجیح می‌دادیم.
 
طلایی در پایان گفت: چرا باید وضعیت به گونه‌ای باشد که برای اعزام تیم ملی به تورنمنت‌های بین المللی با اما و اگر روبرو شویم، به عنوان مثال می‌توان به اعزام آزادکاران به تورنمنت علی اف روسیه اشاره کرد که اگر رسول خادم هزینه این سفر را از یکی از سازمان‌ها تهیه نکرده بود، امکان اعزام تیم به روسیه وجود نداشت.
 
به گزارش خبرنگار مهر، محمد طلایی، علیرضا رضایی، رضا لایق و چند مربی دیگر از اعضای کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان از بعد از بازی‌های المپیک 2012 لندن تاکنون، هیچ حقوقی دریافت نکرده‌اند.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها