هفته ششم لیگ برتر بسکتبال

روز شلوغ برای تهرانی ها

هفته ششم لیگ برتر بسکتبال با سه دیدار در تهران آغاز خواهد شد که برای نخستین بار بچیروویچ ها از نزدیک شاهد عملکرد خود در لیگ ایران خواهند بود.
کد خبر: ۵۳۴۴۱۵
روز شلوغ برای تهرانی هارقابتهای هفته ششم لیگ برتر بسکتبال فردا (دوشنبه) با پنج بازی پی‌گیری می‌شود که سه دیدار در سالن آزادی تهران است. در این هفته که دوباره ستاره ها در آزادی جمع می شوند تهرانی ها باید از حریفان قدرتمند خود پذیرایی کنند.
 
در یکی از این سه مسابقه، مهرام میزبان همیاری زنجان است. شاگردان مهمد بچیروویچ که هفته گذشته را با برد پشت سر گذاشتند در ششمین دیدارشان به مصاف زنجانی های آماده می روند. همیاری در دیدار گذشته خود با اینکه برابر پتروشیمی تن به شکست داد اما عملکرد قابل قبولی به نمایش گذاشت و اصلی ترین مدعی این فصل را آزار داد. کوهیان که در سال های گذشته با ذوب آهن در آستانه قهرمانی قرار می گرفت اما برابر مهرام تسلیم می شد حالا به تهران آمده تا مهرام را با پیراهن همیاری مغلوب کند که مطمئنا برابر ستون های این تیم چون صمد نیکخواه بهرامی و مهدی کامرانی کار دشواری خواهد داشت.
 
در دیگر مسابقه، نفت تهران قعر نشین باید به مصاف پتروشیمی برود. نفتی ها میزبان صدرنشین لیگ و تنها تیم بدون شکست فصل هستند و می دانند کار دشواری خواهند داشت. نکته جالب توجه این است که "سانی" و "مهمد" بچیروویچ برای نخستین بار در لیگ عملکرد یکدیگر را از نزدیک تماشا خواهند کرد و مطمئنا هر دو برای اثبات توانایی هایشان برنامه ریزی خاصی دارند. پسر سرمربی تیم ملی برای پتروشیمی بازی می‌کند.
 
سومین مسابقه ای که در تهران برگزار خواهد شد بین دو تیم دانشگاه آزاد و بندر کنگ است. دانشگاه آزاد که با شکست برابر ماهان صدر جدول را از دست داد و هم اکنون نیز در رده سوم قرار دارد از این بازی برد می خواهد تا در کورس تیم های بالای جدول بماند از طرف دیگر حریف جوانش هم برای بازی در تهران انگیزه های زیادی دارد و نتیجه می خواهد.
 
در دیگر رقابت های هفته ششم، فولادماهان اصفهان میزبان شهرداری گرگان است. ماهانی ها با جذب کریس ویلیامز در اندیشه شرایط بهتری هستند اما در دیدار گذشته برابر استقلال زرین قشم به مشکل خوردند. دیدار این هفته آنها دشوار نیست و می توانند در همین رده دوم باقی بمانند.
 
رقابت های هفته ششم لیگ برتر با دیدار استقلال زرین و صنایع ماهشهر در قشم به پایان می رسد. این دو تیم به ترتیب ششم و هفتم هستند و رقابت بسیار نزدیکی دارند. نکته با اهمیت برای ماهشهری ها در این مسابقه آسیب دیدگی رضا لطفی ملی پوش استقلال است که در هفته گذشته از ناحیه مچ پا آسیب دید.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها