عضو شورای اسلامی شهر اصفهان پیشنهاد داد: با توجه به این که امکان جاری شدن آب در بستر زاینده‌رود در فصل تابستان وجود ندارد، بهتر است برای پر کردن اوقات فراغت جوانان قسمتی از آن به زمین فوتبال و والیبال تبدیل شود. به گزارش مهر، علیرضا نصراصفهانی با تاکید بر اهمیت برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت جوانان گفت: مدیریت شهری در برنامه اصفهان 95، برنامه‌های متنوع و مطلوبی برای پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در نظر گرفته است.
کد خبر: ۴۰۵۸۳۱

وی اضافه کرد: برپایی تورهای اصفهان گردی، برگزاری کلاس‌های آموزشی در رشته‌های مختلف فرهنگی، ورزشی و ایجاد جایگاه‌های خانوادگی از جمله اقدامات در نظر گرفته شده برای پر کردن مطلوب اوقات فراغت شهروندان است.

این عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان این‌که مدیریت شهری در نظر دارد از تمام امکانات موجود در شهر جهت سرویس‌دهی به جوانان و نوجوانان استفاده کند، تصریح کرد: اگر مدیریت شهری در کنار ارگان‌های دیگری که فعالیت‌های فرهنگی انجام می‌دهند، قرار گیرد، می‌تواند اصولی‌تر برنامه‌ریزی کند.

نصر اصفهانی با تاکید بر این که باید برخی امکانات از جمله استخر و زمین‌های ورزشی به صورت 24 ساعته در اختیار شهروندان قرار گیرد، اظهار کرد: در حال حاضر که امکان جاری شدن آب در بستر زاینده‌رود وجود ندارد، می‌توان بخشی از این رودخانه را در فصل تابستان برای استفاده جوانان و نوجوانان به زمین‌های والیبال و فوتبال تبدیل کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها