نایب رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از موافقت وزیر صنایع و معادن با احداث کارخانه 500 هزار تنی نورد در استان لرستان خبر داد.
کد خبر: ۳۶۸۷۷۹

به گزارش ایرنا 'محمدرضا ملکشاهی راد ' روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به ضرورت توسعه بخش صنعت در لرستان، احداث این کارخانه در نشست اخیری که استاندار لرستان نیز حضور داشت مورد موافقت وزیر صنایع و معادن قرار گرفت.

وی اظهار داشت: وزیر صنایع و معادن در این نشست با پیشنهاد ارایه شده در خصوص احداث کارخانه 500 هزار تنی نورد در خرم آباد موافقت و دستور پیگیری لازم برای ظرفیت سنجی در رابطه با احداث این کارخانه در لرستان را صادر کرد.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: معاون وزیر صنایع و معادن قرار است برای مکان یابی و بررسی وضعیت به منظور احداث این کارخانه به لرستان سفر کند.
ملکشاهی راد گفت: در نشستی که اخیرا با حضور معاون وزیر صنایع و معادن و همچنین کارشناسان استانداری لرستان در این رابطه تشکیل شد مقرر شد تا برای احداث کارخانه نورد خرم آباد مکان یابی و ظرفیت سنجی لازم از سوی وزارت صنایع و معادن در لرستان صورت گیرد.

احداث کارخانه نورد 500 هزار تنی خرم آباد علاوه بر رونق اقتصادی استان لرستان نقش مهمی در ایجاد فرصت های شغلی جدید در بخش صنعت در این استان خواهد داشت، لرستان از جمله استان های کشور است که نرخ بیکاری در آن بالاست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها