زن منشی که به اتهام تبانی با مردی در اخاذی از مدیرعامل شرکتی در غرب پایتخت تحت تعقیب پلیس بود، دستگیر شد و در بازجویی‌های پلیسی ادعا کرد، مدیرعامل شرکت او را مورد آزار و اذیت قرار داده و شوهرش برای گرفتن انتقام از وی، اقدام به اخاذی از مرد شاکی کرده است.
کد خبر: ۲۸۰۰۲۵

به گزارش «جام‌جم»، هفته گذشته مردی به شعبه 10 بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 5 تهران رفت و از زن و مردی به اتهام اخاذی شکایت کرد.

پس از این شکایت، پرونده‌ای تشکیل و به پایگاه دوم آگاهی تهران ارسال شد و ماموران به تحقیق از شاکی پرداختند که معلوم شد، وی چند روز قبل آگهی استخدام کارمند و منشی در یکی از روزنامه‌ها چاپ کرده و روز حادثه، یک زن به عنوان متقاضی کار به دفتر شرکت وی مراجعه کرده و دقایقی بعد از خروج این زن، مردی با زور و تهدید وارد شرکت شده و با بستن دست و پای مدیرعامل به صندلی، از گاوصندوق 400 هزار تومان پول، گوشی تلفن همراه، 2 عدد کارت عابر بانک، اسناد و مدارک هویتی و اداری را به سرقت برده و روز بعد پس از تماس با وی بیان کرده است، اگر اموال مسروقه را می‌خواهد بایدمبلغی را به یکی از محله‌های غرب تهران بیاورد.

به این ترتیب، ماموران پایگاه دوم آگاهی تهران به محل ملاقات شاکی و مرد سارق اعزام و موفق به دستگیری مرد اخاذ شدند. با انتقال متهم به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران وی مورد بازجویی قرار گرفت و گفت: روز حادثه پس از 10 سال، دختر مورد علاقه‌ام را در خیابان دیدم که وارد یک شرکت تجاری شد. او را تعقیب کردم و منتظر ماندم تا از شرکت خارج شود و بعد نزد مدیرعامل بروم و علت ملاقات آنها را جویا شوم.

دقایقی پس از خروج دختر مورد علاقه‌ام با زور و تهدید چاقو وارد شرکت شدم و پس از گروگان گرفتن مدیرعامل، اقدام به سرقت اموال شرکت کردم و قصد داشتم باز هم از او اخاذی کنم تا به این ترتیب، آدرس دختر مورد علاقه‌ام را به دست آورم که ناکام ماندم.

متهم با پای خود به مرکز پلیس آمد

تحقیقات تکمیلی از این مرد اخاذ ادامه داشت تا این‌که شامگاه 20 شهریور زنی با ادعای این‌که همسر مرد اخاذ است به افسر نگهبانی پایگاه دوم پلیسآگاهی تهران رفت و درخواست ملاقات با شوهرش را کرد.

ماموران که احتمال می‌دادند، این زن، ‌همان فردی باشد که متهم ادعا می‌کند دختر مورد علاقه اوست به بررسی تصویر رایانه‌ای زن تحت‌تعقیب پلیس پرداختند که معلوم شد وی شباهت بسیاری به این تصویر دارد. بنا بر این با هماهنگی قضایی با بازپرس شادان رئیس شعبه 10 دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 5 تهران، زن جوان بازداشت شد و مورد بازجویی قرار گرفت.

ادعای زن اخاذ مبنی بر آزار و اذیت از سوی مدیرعامل

این زن دراظهاراتش به پلیس گفت: روز 14 شهریور امسال آگهی استخدام شرکت بازرگانی شاکی را در یکی از روزنامه‌ها خواندم و چند ساعت بعد، برای این‌که از وضعیت کار و استخدام در شرکت جویا شوم، به دفتر شرکت در غرب تهران رفتم و پس از گفتگو با مدیرعامل، فرم استخدام را نوشتم. در همین موقع، مدیرعامل شرکت بیان کرد، برای این‌که استخدام شوم باید پنهانی با او ارتباط داشته باشم که توجهی به حرف‌های وی نکردم و تصمیم گرفتم از شرکت خارج شوم که مانع شد و مرا با زور و تهدید به یکی از اتاق‌های شرکت انتقال و مورد آزار و اذیت قرار داد.

متهم ادامه داد: پس از بازگشت به خانه، موضوع را با شوهرم در میان گذاشتم و او تصمیم گرفت از مدیر شرکت انتقام بگیرد. بنابراین طبق توافق، من روز بعد به دفتر شرکت رفتم و دقایقی پس از حضور من، شوهرم وارد شرکت شد و با چاقو مدیرعامل را تهدید به قتل کرد و از او علت مزاحمتش را پرسید که وی شروع به فحاشی کرد. در همین موقع شوهرم، مدیرعامل شرکت را با طناب به صندلی بست و اموال او را به سرقت برد و از من خواست زودتر محل سرقت را ترک کنم که پذیرفتم و به خانه بازگشتم و شوهرم چند ساعت بعد نزدم آمد و بیان کرد، قصد اخاذی میلیونی از او را دارد تا این مرد تنبیه شود و بعد به دادسرا شکایت می‌کنیم تا محاکمه شود.

به دنبال اظهارات زن جوان، شوهرش هم گفته‌های وی را تایید کرد.

بنابراین گزارش، برای متهمان از سوی شادان، بازپرس شعبه 10 دادسرای ناحیه 5 تهران قرار قانونی صادر شد تا صحت ادعای آنها در مواجهه با شاکی مشخص شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها