برزیل یکشنبه شب با برتری مقابل صربستان برای هشتمین بار فاتح رقابت‌های لیگ جهانی والیبال شد.
کد خبر: ۲۶۸۴۴۵

به گزارش مهر ، در دیدارنهایی مسابقات والیبال لیگ جهانی برزیل شب گذشته با نتیجه 3 بر 2 (22-25، 25-23، 25-22، 23-25 و 15-12) در حضور 23 هزار تماشاگر در بلگراد مقابل صربستان، مقابل میزبان مسابقات پیروز شد و جام قهرمانی را بالای سر برد.

صربستان هم برای چهارمین بار به عنوان نایب قهرمانی این رقابت‌ها رسید. این رقابت‎ها از سال 1990 برگزار می شود و برزیل برای هشتمین بار است که عنوان قهرمانی را به دست می آورد.

«برناردو رزنده» ، سرمربی تیم والیبال برزیل، گفت: واقعا خوشحال کننده است. اینکه به اینجا بیاییم و جام را ببریم. ما سال گذشته در برزیل عملکرد خوبی نداشتیم و جام را از دست دادیم. فکر می‌کنم تیم حاضر هنوز اشتباهات بسیاری دارد با این حال امیدوارم درس‎های لازم را از این رقابت‎ها گرفته باشند. این ، هدف ماست. این در حالی است که مربی صربستان از این شکست بسیار غمگین است.

«ایگور کولاکوویچ» گفت: از اینکه نتوانستیم پیش چشم هوادارانمان به عنوان قهرمانی رقابت‎ها دست پیدا کنیم بسیار ناراحتیم. در ست پنجم به نظر می‌رسد که می‌توانیم برزیل را شکست دهیم اما آنها خیلی بهتر از ما بازی کردند و دفاع خیلی خوبی از خود نشان دادند.

یکشنبه شب همچنین تیم روسیه در دیدار رده بندی با نتیجه 3 بر صفر (25-13، 26-24 ، 25-16) مقابل کوبا پیروز شد و به مدال برنز رقابت‌ها دست پیدا کرد.

در پایان این رقابت‎ها سرجیو، لیبروی تیم برزیل، عنوان برترین بازیکن رقابت‎ها را به دست آورد و جایزه 30 هزار دلاری مسابقات را از آن خود کرد.

رده بندی پایانی این رقابت ها به شرح زیر است:
1- برزیل، 2- صربستان، 3- روسیه، 4- کوبا، 5- آرژانتین، 6- آمریکا، 7- ایتالیا، 7- فنلاند، 8- بلغارستان ، 9- فرانسه، 10- هلند،11- لهستان، 12 - چین ، 13- ژاپن، 14- کره جنوبی، 15- ونزوئلا

بهترین‌ها

بهترین آبشارزن : سیمون روبرلاندی (کوبا)
بهترین دفاع روی تور : سیمون روبرلاندی (کوبا)
بهترین سرویس زن : لئون ویلفردو (کوبا)
بهترین لیبرو : آلکسی وربوف (روسیه)
بهترین امتیازگیرنده : ایوان میلیکوویچ (صربستان)
ارزشمند ترین بازیکن رقابت‌ها : سرجیو سانتوس (برزیل)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها