در اقدامی هولناک صورت‌گرفت

قتل‌عام یک خانواده توسط جوان معتاد

مرد معتادی که در اقدامی هولناک ، اعضای خانواده همسرش را در شیراز به گلوله بست و منجر به کشته شدن 3 نفر و زخمی شدن 4 نفر شد، در محل جنایت از سوی ماموران به هلاکت رسید.
کد خبر: ۲۵۱۷۱۸

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، فرمانده انتظامی شیراز در خصوص این خبر گفت: ساعت 12:30 روزگذشته، ماموران کلانتری 14 مدرس از وقوع یک درگیری خونین در شهرک بهار مطلع شدند و بلافاصله به محل عزیمت کردند.

سرهنگ حبیب‌الله زمانی افزود: ماموران پس از حضور در محل مشاهده کردند مرد معتادی به نام عبدالرضا 35 ساله با یک قبضه سلاح کلاش از پشت بام خانه، پدر همسرش را به گلوله بسته و قصد فرار دارد که به او دستور ایست داده‌اند، اما وی توجهی نکرد و به سمت ماموران شلیک کرد.

وی ادامه داد: در این درگیری با تیراندازی متقابل ماموران، متهم به هلاکت رسید. به دنبال وقوع این ماجرا تیم تخصصی متشکل از کارشناسان پزشکی قانونی و اکیپ بررسی صحنه جرم و تیم تشخیص هویت در محل جنایت حاضر شدند.

فرمانده انتظامی شیراز اظهار کرد: در بررسی‌های اولیه، جسد مرد 60 ساله‌ای به نام علی که با شلیک گلوله از پا در آمده بود، مقابل منزل مشاهده شد و در ورودی خانه، جسد مرد جوانی به نام سعید و در یکی دیگر از اتاق‌های منزل نیز جسد زنی به نام زهرا دیده شد.

وی گفت: 2 زن و 2 کودک 5 ماهه و 2 ساله که با شلیک گلوله مجروح شده بودند با آمبولانس‌های اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ زمانی بیان کرد: فرد معتاد که از سوی ماموران به هلاکت رسیده، 3 نفر از اعضای خانواده همسرش از جمله پدرخانم و خواهر همسر و باجناقش را به قتل رسانده است.

وی افزود: پس از انجام اقدامات قانونی، جسد قربانیان به پزشکی قانونی منتقل شد.

دختر جوانی که زمان جنایت، به زیر تخت پناه برده و از مرگ نجات یافته بود، گفت: از مدت‌ها قبل خواهرم و شوهرش با یکدیگر درگیر بودند و خواهرم قصد جدایی از همسرش را داشت، او چندین بار ما را به قتل تهدید کرده و مدتی قبل، برادرانم را مجروح کرده بود.

این دختر جوان افزود: روز جنایت، خواهرم برای جدایی به دادگاه مراجعه کرده بود. حوالی ساعت 12 مادرم برای خرید از خانه خارج شد و پس از گذشت چند دقیقه در حالی که دستش با گلوله زخمی شده بود به خانه آمد و گفت شوهر خواهرم به سمت او شلیک کرده است.

درحالی که مادرم مشغول تعریف کردن بود، ناگهان خواهرم فریاد کشید که سایه شوهرش را روی پشت بام دیده است. بعد صدای گلوله آمد و من زیر تخت رفتم اما او به سمت تمامی افراد‌ خانواده ام شلیک کرد که در این میان پدر، خواهر و شوهر‌خواهرم به قتل رسیدند و مادر و خواهر دیگرم و 2 کودک 5 ماهه و 2 ساله خواهرم مجروح شدند.

این جنایت خانوادگی اولین جنایت سال 88 در شیراز بود که پرونده آن با اقدام بموقع ماموران کلانتری 14 مدرس شیراز، کارآگاهان شعبه 5 آگاهی شیراز و مرگ داماد کینه جو بسته شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها