مرد جوان وقتی با اصرار برای ازدواج اجباری از سوی پدر ثروتمندش رو به رو شد ، پس از فرار از خانه در دام یک قاچاقچی انسان گرفتار و 6 ماه در یونان سرگردان شد.
کد خبر: ۲۲۴۳۳۴
به گزارش «جام‌جم»، هفته گذشته ماموران اداره مهاجرت و اتباع خارجی ناجا هنگام کنترل مسافران پرواز هوایی آتن تهران در فرودگاه امام (ره) تهران به مرد جوانی به نام شهرام مشکوک شدند و به بررسی از مدارک او پرداختند که معلوم شد وی به طور غیرقانونی به کشور یونان سفر کرده و پس از چند ماه سرگردانی در این کشور اخراج شده و به ایران بازگشته است.به این ترتیب، مرد جوان بازداشت و برای ادامه تحقیقات به مرکز پلیس منتقل شد و مورد بازجویی قرار گرفت.

متهم در اظهاراتش به پلیس گفت: پدرم مالک یک کارگاه چوب‌بری و فرد ثروتمندی است.6 ماه قبل وی قصد داشت، مرا مجبور به ازدواج با دختر یکی از دوستانش کند، اما من علاقه‌ای به آن دختر و خانواده‌اش نداشتم.

متهم ادامه داد: 2 روز قبل از برگزاری مراسم خواستگاری، به بهانه ملاقات با یکی از دوستانم، از منزل فرار کردم و با پرداخت 8000 یورو به یک قاچاقچی انسان، ابتدا به کشور ترکیه و بعد به یونان سفر کردم.وقتی به یونان رسیدم، مرد قاچاقچی مرا در یکی از پارک‌های آتن رها کرد و متواری شد و در این مدت با پول کمی که برایم باقی مانده بود، 6 ماه در آتن زندگی کردم و شب‌ها را در پارک می‌خوابیدم، تا این‌که پس از ماه‌ها سرگردانی، به پلیس آتن مراجعه و خود را تسلیم کردم و چند روز قبل از این کشور اخراج شدم و به ایران بازگشتم.

بنا بر این گزارش، متهم با قرار قانونی از سوی بازپرس مهاجری رئیس شعبه یکم دادسرای عمومی و انقلاب فرودگاه مهرآباد تهران روانه بازداشتگاه پلیس شد و تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها