گروه حوادث: دکتری در آمریکا که می‌خواست از دست پلیس فرار کند در تصادف با یک موتورسیکلت و کشته شدن راننده آن به اتهام قتل دستگری شد. او عازم مصاحبه برای پیدا کردن کار بود. به گزارش آسوشیتدپرس، پلیس اوهایو کوشید دکتر شیوا لعل آچاریای 35 ساله را که در ساعت 35/3 دقیقه با سرعت‌ 76 مایل در ساعت مشغول رانندگی در خیابانی بود که حداکثر سرعت مجاز در آن 65 مایل در ساعت است، متوقف کند، اما دکتر سرعت خود را افزایش داد و با سرعت 130 مایل در ساعت فرار کرد. پلیس پس از 23 کیلومتر از تعقیب او دست برداشت و چون او به خط مرزی ایالت پنسیلوانیا نزدیک می‌شد موضوع را به پلیس محلی اطلاع داد.
کد خبر: ۲۰۱۳۹۸

پلیس پنسیلوانیا هم نتوانست او را متوقف کند چون سرعتش خیلی زیاد بود تا این‌که آچاریا از پشت سر با یک موتورسیکلت تصادف کرد و بعد با رها کردن بی‌ام‌و خود در ساعت 10/4 دقیقه صبح با پای پیاده به جنگلی در پاین‌ تاون شیپ، حدود 15 مایلی شمال پیتسبورگ فرار کرد. پلیس کمی پس از ساعت 8 صبح او را که در جنگل پنهان شده بود، پیدا کرد.

دستگیری قاتل مهاجر مکزیکی

گروه حوادث: چهارمین نوجوانی که در قتل یک مهاجر مکزیکی در پنسیلوانیا دست داشت، دستگیر شد.

به گزارش آسوشیتدپرس، دادستان این نوجوان را به حمله، ارعاب قومی و خلاف‌های دیگر متهم کرده است. این جوان و سه نفر دیگر لوئیس رامیرز 25 ساله را که کارگر کارخانه است در ماه ژوئیه در شهر شناندو آدر پنسیلوانیا به این علت که مکزیکی است آنقدر زدند تا کشته شد.  براندون پیکارسکی‌ 16 ساله، کالین والش 17 ساله و دریک دونچاک 18 ساله پیشتر دستگیر شده بودند.  مدیر مدرسه‌ای موافقت کرده است به والش و پیکارسکی تا وقتی که پرونده آنان تحت بررسی است هر هفته 12 ساعت در خانه‌شان آموزش بدهد. 

مشاجره در آمریکا به مرگ 3 نفر انجامید

گروه حوادث:‌ مشاجره در یک آرایشگاه در آمریکا به درگیری مسلحانه تبدیل شد و در جریان آن 3 نفر از جمله یک مامور پلیس در منطقه خلیج سانفرانسیسکو کشته شدند.

جیمی‌لی سخنگوی پلیس در مارتینز کالیفرنیا گفت: در ساعت 35/11 یکی از کارکنان سالن آرایش الگانت هیر دیزاینز طی تماس تلفنی با پلیس، از ماموران تقاضای کمک کرد. در آن زمان آرایشگاه پر از مشتری از جمله همراهان یک عروس بود.

وی افزود: پس از رسیدن ماموران، مرد مسلح که می‌گفت دنبال همسر سابقش می‌گردد، به یک مجتمع مسکونی در پشت سالن آرایش رفت و چند گلوله شلیک کرد. پل استارزیک، گروهبان پلیس مارتینز، در این تیراندازی کشته شد. تام سیمونتی رئیس پلیس مارتینز گفت مرد مسلح، که هویتش فاش نشده است، با شلیک گلوله ماموران کشته شد.

پلیس گفت سومین کشته یک زن بود که معرفی نشده است. سیمونتی گفت استارزیک یکی از بهترین مامورانی بود که این اداره تاکنون به خود دیده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها