مجری طرح سد مروک لرستان گفت: تسریع در عملیات اجرایی این سد که در حال حاضر در دست اجرا است، نیازمند تامین اعتبار است.
کد خبر: ۱۹۱۷۹۴

به گزارش مهر، فرهاد لک ظهر امروز در حاشیه بازدید نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس از این سد اظهار داشت: سد مروک هم اکنون بزرگترین و مهمترین سد مخزنی در دست اجرا در استان است که عملیات اجرایی آن روند رضایت بخشی را داشته است.

وی با اشاره به مشکلات موجود در اجرای این پروژه بزرگ، تصریح کرد: عمده ترین مشکلات احداث این سد کمبود اعتبار تخصیص یافته و بحث تملک اراضی است.

مجری طرح سد مروک لرستان با تشریح اهداف ساخت سد مخزنی مروک، بیان داشت: مهمترین هدف از احداث این سد تامین کمبود آب کشاورزی اراضی پایین دست سد و توسعه آبیاری اراضی در مجموع به سطح ناخالص 9 هزار و 500 هکتار است.

لک با اشاره به مشخصات این سد یادآور شد: سد مخزنی مروک در استان لرستان به فاصله 37 کیلومتری شهرستان دورود و 45 کیلومتری شهرستان بروجرد واقع شده است.

وی همچنین در خصوص روند اجرایی طرح، پیشرفت آن، وضعیت پروژه و منابع قرضه، جاده های دسترسی و امکانات موجود جهت ادامه عملیات توضیحاتی ارائه کرد.

عزت الله دهقان، نماینده مردم دورود و ازنا نیز منابع آب را یکی از مهمترین عوامل توسعه و پیشرفت لرستان دانست و تاکید کرد: مجمع نمایندگان لرستان با قدرت تلاش خواهد کرد تا مشکلات پیش روی صنعت آب استان برطرف شود.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها