متهم هنگام محاکمه در دادگاه اعلام کرد:

قتل آری؛ ارتباط پنهانی خیر

مردی که به دنبال ارتباط پنهانی با زن جوانی ، شوهر وی را با ضربه‌‌های چاقو به قتل رسانده بود ، روز گذشته در شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد و اتهام قتل را پذیرفت.
کد خبر: ۱۸۴۵۹۶
به گزارش خبرنگار جام‌جم، ظهر روز 20 دی سال 85 یکی از اهالی اسلامشهر با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و از قتل مرد همسایه‌اش به نام علیرضا خبر داد.

به دنبال این تماس، کارآگاهان جنایی اداره آگاهی اسلامشهر به محل حادثه عزیمت کردند و با جسد علیرضا که با ضربه‌های متعدد چاقو در یکی از اتاق‌های منزلش به قتل رسیده بود، روبه‌رو شدند.

به این ترتیب، جسد مقتول با دستور بازپرس کشیک جنایی، برای بررسی علت مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافت و تحقیقات برای فاش شدن راز قتل وی آغاز شد و معصومه ، زن مقتول به عنوان مظنون به قتل بازداشت شد و مورد بازجویی قرار گرفت و ادعا کرد که هنگام مراجعه از مدرسه فرزندش، متوجه جسد شوهرش در منزل شده و با داد و فریاد همسایه‌ها را خبر کرده است.

ردپای یک آشنا در قتل‌

ماموران به دنبال اظهارات متناقض زن جوان، به تحقیق از اهالی محل پرداختند که معلوم شد در غیاب علیرضا (مقتول)‌، یکی از دوستان وی به منزل آنها مراجعه می‌کرده و روز حادثه هم مرد غریبه پیش از همسر زن، به منزل وی مراجعه کرده است.

با به دست آمدن این اطلاعات، همسر مقتول بار دیگر مورد بازجویی قرار گرفت و اعتراف کرد که قاتل، مردی به نام بهروز و از دوستان شوهرش است.

این زن در اظهاراتش به پلیس گفت: همسرم معتاد بود و هرازگاهی دوستش، بهروز برای استعمال موادمخدر به منزلمان می‌آمد، طی این رفت و آمدهای مکرر، ارتباط پنهانی من با بهروز آغاز شد، شوهرم مانعی در راه ارتباطمان بود، بنابراین نقشه قتل وی را طراحی و آن را عملی کردیم.

به دنبال اظهارات زن جوان، همدستش هم دستگیر شد و به جرم خود اعتراف کرد.

متهمان پس از بازسازی صحنه قتل، روانه زندان شدند و پرونده اتهامی آنها با صدور کیفرخواست به شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد و متهمان روز گذشته محاکمه شدند.

ابتدای جلسه دادگاه، دادیار حیدری نماینده دادستان در دادگاه‌های کیفری استان تهران به تشریح کیفرخواست پرداخت و برای متهمان، تقاضای مجازات قانونی و اولیای دم هم برای قاتلان، تقاضای قصاص کردند.

متهم در محاکمه عنوان کرد قتل دوستم را قبول دارم اما هیچگاه با همسر او ارتباط نداشتم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها