استاندار آذربایجان غربی از آغاز بررسی احداث پالایشگاه نفت در شمال این استان خبر داد. به گزارش مهر ، رحیم قربانی، شامگاه گذشته در جمع مردم منطقه مرزی قطور خوی با اشاره به توانمندیها و پتانسیلهای بالای بخش صنعتی در این استان اظهار داشت: در صورت احداث این طرح، شاهد شتاب فزاینده در بخش صنعت استان خواهیم بود.
کد خبر: ۱۸۲۱۴۸

وی از افزایش رتبه استان در بخش صنعت کشور خبر داد و بیان داشت: در این مدت استان توانست با 9 رتبه ارتقا به جایگاه خوبی در بخش صنعت استان دست یابد.

قربانی در ادامه با اشاره به توسعه بخش صنعت شیر یادآور شد: در چند سال اخیر به ظرفیت جذب هزار و 700 تن شیر کارخانه صنایع تبدیلی در استان راه اندازی شده و به ظرفیت جذب چهار هزار تن شیر نیز واحدهای تبدیلی در حال احداث است.

وی در ادامه با اشاره به کسب رتبه برتر استان در بخش بنگاههای اقتصادی کشور بیان داشت: بهبود سرمایه گذاری و توسعه صنعت در آذربایجان غربی همچنین ایجاد صنایع غذایی بزرگ همچنین ایجاد بنگاههای اقتصادی کوچک و زودبازده سبب شده است که این استان رتبه نخست کشور را در این بخش به خود اختصاص دهد.

قربانی از منتقدین دولت برای بازدید از روند توسعه پیشرفتهای مناطق مرزی و روستاهای استان دعوت کرد و یادآور شد: منتقدین دولت بیایند و ببینند دولت نهم با همکاری مردم چگونه مناطق محروم را آباد می کند.

استاندار آذربایجان غربی برای بازدید از بخشها و روستاهای مرزی شهرستان خوی و بررسی روند اجرای طرحهای عمرانی و صنعتی و همچنین دیدار با مردم روستاهای این شهرستان به خوی سفر کرده است.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها