فرمانده قرارگاه فتح و انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: روز گذشته سه نفر از مخلان امنیت در شهرستان ایرانشهر دستگیر ویک نفر نیز به هلاکت رسید. محمد غفاری در گفتگو با فارس در زاهدان گفت: هفته گذشته و در پایان تعطیلات نوروزی تعداد چهار نفر از سارقین مسلح که با تشکیل یک باند در منطقه ایرانشهر اقدام به شرارت می کردند و برخی از آنها سابقه چندین فقره قتل و سرقت مسلحانه نیز در پرونده خود داشتند، به هنگام سرقت در محور ایرانشهر – خاش با پرسنل نیروی انتظامی درگیر شدند.
کد خبر: ۱۶۷۶۹۴

وی افزود: رزمندگان اسلام در این درگیری به علت پر ترافیک بودن محور و احتمال خسارت برای میهمانان نوروزی، علی رغم اینکه یک نفر مجروح داده بودند به درگیری خاتمه دادند ولی حرکات گروه مذکور را کاملا زیر نظر داشتند.

غفاری خاطرنشان کرد: سحرگاه روز گذشته پرسنل شجاع و قهرمان فرماندهی انتظامی ایرانشهر در اقدامی هماهنگ و با همکاری نزدیک معتمدین و ریش سفیدان منطقه دامن، موفق شدند به مخفی گاه این گروه شرور نزدیک و آن را به محاصره درآورده و سرکرده آنها را به هلاکت برسانند و مابقی اعضای باند که سه نفر بودند را دستگیر و تمامی سلاح و مهمات آنها را به همراه یک دستگاه موتور سیکلت ضبط نمایند.


 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها