رییس روابط عمومی بانک ملی خوزستان گفت: خوزستان دومین استان از نظر بالا بودن مصرف نقدینگی در سطح کشور است. محمد حسین آرویش توضیح داد: زیاد بودن مصرف نقدینگی در خوزستان به علت وجود صنایع نفت، پتروشیمی، حفاری، کشتیرانی، کاغذسازی، صنایع نیشکر و صنایع متعدد وابسته به بخش کشاورزی و در نتیجه زیاد بودن تعداد حقوق بگیران این شرکتها و دستگاههای اجرایی است.
کد خبر: ۱۶۲۲۶۳

وی تصریح کرد: بانک ملی در راستای اجرای بانکداری الکترونیک با نصب دستگاه‌های خودپرداز در اهواز و سایر شهرستانهای استان، گسترش سیستم POS در مراکز تجاری استان و نیز برخورداری از امکان خرید و انجام خدمات با استفاده از اینترنت نیاز به نقدینگی را به حداقل رسانده است.

آرویش عنوان کرد: با توجه به نیاز به نقدینگی در روزهای پایانی سال، بانک با جمع‌آوری نقدینگی از استانهای همجوار و خزانه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، در جهت پرداخت حقوق و مزایای کارکنان دولت در استان خوزستان تلاش خواهد کرد. به همین منظور کارکنان تلاشگر بانکها به صورت شبانه روز درتلاشند با اتخاذ تدابیر خاص برای رفع نیاز مسافران نوروزی و کاروانهای اعزامی راهیان نور در ایام تعطیلات نوروزی از طریق تامین نقدینگی دستگاه‌های خودپرداز در همه نقاط استان اقدام کنند.

وی بیان کرد: برای خدمات رسانی به مردم در ایام نوروز کشیکهایی در شعب مرکزی بانکها در شهرستانها به خصوص مناطق غربی و حاشیه‌های مرزی استان همچون شهرهای آبادان و خرمشهر، دزفول، شوش و هویزه برقرار خواهد شد.

رئیس روابط عمومی بانک ملی خوزستان افزود: چنانچه دستگاههای اجرایی همکاری لازم را با بانکها انجام دهند و تا پیش از 15 اسفند لیست مطالبات را به بانک ارائه دهند هیچ گونه مشکلی در پرداخت حقوقهای کارکنان صورت نمی‌گیرد، در غیر این صورت دستگاهها برای دریافت مطالباتشان با مشکل مواجه می‌شوند.

وی درباره علت قطع خدمات رسانی دستگاههای خودپرداز در برخی روزهای سال، توضیح دادتگاه‌های خودپرداز در برخی از روزها به علت مراجعه فراوان به دستگاهها در پایان سال و اتمام نقدینگی دستگاههاست که به محض تامین شدن نقدینگی در فاصله زمانی 30 دقیقه توسط متصدی مربوطه مجددا دستگاهها، خدمات مورد نیاز مراجعه کنندگان را ارائه خواهند کرد.

ایسنا

 
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها