معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری اهواز گفت: ستاد نوروزی از 15 اسفندماه برای جذب، پذیرش و اسکان کاروانهای راهیان نور و میهمانان نوروزی از سراسر کشور اعلام آمادگی می‌کند.
کد خبر: ۱۶۰۹۷۷

صادقی  گفت: حوزه‌های اجتماعی شهرداری به سه حوزه فرهنگی، اجتماعی، ورزشی تقسیم می‌شود که هر کدام دارای زیر مجموعه‌هایی هستند. همچنین حوزه اجتماعی شهرداری با دیگر سازمانهای مشابه از جمله اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات ،کانونهای فرهنگی مساجد و کلیه نهادهای فرهنگی و هنری همکاری مستمر در جهت فعالیتهای موازی دارد.

وی ساماندهی فعالیتهای تبلیغاتی در سطح شهر اهواز را از دیگر خدمات و برنامه‌های حوزه اجتماعی شهرداری برشمرد.

وی با بیان این که در نوروز امسال اهواز میزبان بیش از 5/2 میلیون میهمان نوروزی و حدود 2 میلیون کاروان‌ راهیان نور است، گفت: بیش از 200 چادر و حدود 100 کانکس جهت پذیرایی و اسکان آنها در نظر گرفته‌ایم. با همکاری هلال احمر و دیگر نهادها برخی پارکها و اطراف آنها مشخص شده و دیگر نقاط اسکان میهمانان نوروزی در حال جانمایی است. همچین سعی شده مکانهای اسکان و پذیرش میهمانان از امکانات رفاهی اولیه و خریدهای روزانه برخودار باشند.

صادقی عنوان کرد: در حال حاضر چارت سازمانی، شرح وظایف و بودجه‌بندی سال آینده را پس از تصویب شورای اسلامی شهر اهواز در دست اقدام داریم و بعد از آن اقدامات اجرایی و عملیاتی را آغاز خواهیم کرد.

معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری اهواز با اشاره به کمبود نیروی انسانی، از اجرای طرح آسیب شناسی اجتماعی، رسیدگی به محرومین‌ جامعه با همکاری مالی کمیته امداد و دیگر نهادها که در این زمینه‌ها فعالیت می‌کنند خبر داد.

وی افزود: انتظار داریم تمامی ارگانها و نهادهای فرهنگی، هنری، اجتماعی، ورزشی و همکاران مطبوعاتی در جهت گسترش توسعه فرهنگ اسلامی و جامعه ایرانی با ما همکاری کنند.

ایسنا

 
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها