رییس تاکسیرانی اهواز گفت: آمار تخلفات در یک‌ماه گذشته جمعا به 640 مورد رسیده است و خوشبختانه هیچ تخلفی در زمینه دریافت کارت سوخت ویژه مسافربری نداشته‌ایم.
کد خبر: ۱۵۹۶۹۵

 عبدالرضا معتوکی در گفت و گو با ایسنا ، اظهار داشت: این تخلفات شامل حال تاکسی‌های سرویس، شخصی و شخصی ویژه بوده که به دلایلی نظیر حمل مسافر به خارج شهر، فروش بنزین، پارکینگ و نصب نکردن نرخ‌نامه تخلف داشته‌اند.

معتوکی دریافت کارت سوخت ویژه مسافربری را با توجه به احراز شرایطی، میسر دانست و گفت: نیروی انتظامی در صورت عدم احراز شرایط خاص کارت سوخت ویژه مسافربری را به رانندگان تحویل نخواهد داد. مسافربرهای شخصی معمولا با دریافت معرفی‌نامه از سوی تاکسیرانی جهت دریافت کارت سوخت ویژه خود به نیروی انتظامی ارجاع می‌شوند.

وی تصریح کرد:یکی از شرایط دریافت این کارت وجود آرم مسافربری شخصی روی تاکسی است بدین صورت که مسافربرهای شخصی باید بر روی کاپوت ماشین و صندوق عقب به عرض 20 سانتی‌متر رنگ نارنجی و آرم تاکسیرانی را روی دو درب جلو حک کنند. همچنین تعیین کد مخصوص از طرف تاکسیرانی و تحویل لیست مسیرهای مشخص شده و پر کردن فرم حضور و غیاب که مراکز بازرسی آن در ایستگاه چهارشیر، میدان شهدا، میدان ساعت، بلوار شهید فهمیده واقع است از جمله شرایط ذکر شده هستند. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها