انتخابات مجلس ، همواره مهم بوده و هست. مجلس ، تنظیم کننده قوانین ، نظارتگر بر دولت ، تعیین کننده نهایی وزرا، تصویب کننده بودجه کشور، ناظر بر انتخابات
کد خبر: ۱۳۱۲۶۶
شوراها، دارای حق تحقیق و تفحص در تمام امور کشور، تصویب کننده قراردادها و موافقت نامه های بین المللی ، دریافت یا اعطای کمکهای خارجی و بیان گویای ملت است.
مجلس شورای اسلامی با چنین جایگاه ، همواره مورد توجه دوست و دشمن ملت ایران است. ملت ما تبلور خواست خود را در نمایندگان منتخب خویش می یابد و از آنها انتظار دارد بهترین حضور و طرح و برنامه را در جهت منافع دین و مردم داشته باشند. دشمنان ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی نیز هماره خواستار این بوده اند که مجلس شورای اسلامی در اختیار وابستگان به استعمار، نفوذی ها، التقاطی ها و منحرفان باشد و اگر این میسر نگردید، عناصر غیرمتعهد، کم توان و سوئاستفاده چی به مجلس راه یابند تا نتوانند خواست ملت را محقق سازند و نارضایتی ملی پدید آید. گروه ها و چهره های منفعت خواه ، قدرت طلب و مقام پرست نیز مایلند از این جایگاه رفیع برای نفع خواهی شخصی و جناحی و افزایش قدرت و دستیابی به مقامات ، استفاده کنند.
دلسوزان نظام ، خادمان ملت و پاکان ارزشگرا، در برابر دشمنان اسلام و ایران و سودپرستان خودخواه ، وظیفه ای سنگین و تکلیفی سخت دارند تا مجلس شورای اسلامی را در جایگاه واقعی خویش پاسداری کنند. این کار در سایه اتحاد ملی ، وحدت اصولگرایانه ، ارزشگرایی و گذشت از خود شخصی و خود جمعی و جناحی میسر می گردد.
مردم که رای دهندگان هستند، اگر بیابند که اصولگرایان و ارزش خواهان با هم وحدت نظر و انگیزه خدمت و خلوص در عمل و نیت دارند و نامزدهایی که معرفی کرده اند بر پایه معیار و ضوابط و مفید برای مجلس و کارآمد و کاردان و دست و دامن پاک و دارای تجربه و حسن شهرت هستند، به آنها رای خواهند داد و دشمنان ، قدرت طلبان و سوئ استفاده گران را منزوی خواهند کرد.
مجلس شورای اسلامی در دور هشتم ، ترکیبی مطلوب از نخبگان و فرهیختگان در خط خمینی و خامنه ای خواهد داشت و نظام جمهوری اسلامی و ایران عزیز به شکوفایی بالاتر و آبادی و استقلال و عزت و افتخار دست خواهد یافت و مجلس در جایگاه خود قرار خواهد گرفت.


اسدالله بادامچیان
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها