2سارق مسلح که سال گذشته با ربودن پدر و پسر طلافروش و تهدید مسلحانه ، طلاهای آنها را به سرقت برده بودند ، از سوی قاضی جنایی تهران به زندان محکوم شدند.به گزارش خبرنگار ما ، در سوم اسفند
کد خبر: ۳۲۲۱۷
سال گذشته در ساعت 23مرد طلافروش به همراه فرزندش در شرق تهران با بستن در مغازه اش قصد عزیمت به خانه خود را داشت که در یک لحظه از سوی 2نفر که درون خودروی او نشستند، هر دو به گروگان گرفته شدند. سارقان با انتقال طلافروش به بیابان های اطراف ورامین و تهدید مسلحانه ، کلید مغازه و رمز گاوصندوق را از مرد طلافروش گرفتند. آنها سپس به همراه فرزند طلافروش به محل مراجعه و بیش از 2کیلو طلا را سرقت کردند و متواری شدند.

دستگیری متهمان

هر 2سارق که با بستن دست و پای مرد طلافروش و فرزندش ، آنها را در بیابان رها کرده بودند. یک ماه پس از این سرقت با شکایت مالباخته توسط ماموران اداره اول پلیس آگاهی در اسلامشهر دستگیر شدند. با آغاز تحقیق از متهمان ، مشخص شد آنها از چند روز پیش از سرقت ، ساعتهای رفت وآمد مرد طلافروش را کنترل و سپس نقشه خود را عملی کرده اند. این گزارش حاکی است با تکمیل پرونده ، روز پنجشنبه گذشته قاضی خواجه خسان پس از محاکمه هر 2متهم رای خود را صادر کرد. براساس رای صادره ، مجید ن به اتهام سرقت به 8سال زندان و 74ضربه شلاق با احتساب ایام بازداشت و دیگر متهم پرونده به نام احسان الف به 5سال زندان محکوم شد. حکم صادره پس از ابلاغ به متهمان به دادگاه تجدیدنظر ارسال گردید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها