جام جم آنلاین - هزاران تن از تظاهرکنندگان در شهر بغداد در اعتراض به حمله موشکی به یک انبار مهمات متروکه در بغداد که منجر به کشته شدن چندین تن از شهروندان عراقی شد , تظاهرات کردند.
کد خبر: ۲۳۱۸۵
به گزارش تلویزیون العربیه ، تظاهرکنندگان خشمگین با سر دادن شعارهای ضدآمریکایی به واشنگتن هشدار دادند که سریعا خاک عراق را ترک کند.
تظاهرکنندگان همچنین با پرتاب سنگ به سوی سربازان آمریکایی، شعارهایی را سر دادند و مسوول اصلی این حادثه را که منجر به تخریب بسیاری از منازل اطراف انبار و کشته شدن بسیاری از مردم شد ، واشنگتن معرفی کردند.
خبرنگار العربیه در ارتباطی مستقیم اظهار داشت: «لحظه به لحظه بر تعداد تظاهر کنندگان که در میدان فردوس در مرکز بغداد جمع شدهاند ، افزوده میشود و شعارهای اصلی مردم شرکت کننده خروج سریع نیروهای آمریکایی از خاک عراق است.»
خبرنگار العربیه افزود: «بسیاری از مردم شرکت کننده در این تظاهرات با ابراز خشم زیاد نسبت به نیروهای آمریکا مسوول اصلی تمام قتلهای پس از جنگ در بغداد را واشنگتن معرفی کردند.»
همچنین بسیاری از مردم در ابراز خشم و نفرت خود نسبت به حضور نیروهای آمریکایی در محل انفجار مانع سرکشی این نیروها در منطقه شدند و در این درگیری تعدادی از سربازان آمریکایی زخمی شدند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها