پیرمردی که امتیاز کتابخانه اش را بمدت 3 سال از دست داده اعتراف کرد که حدود 3000 جلد از کتاب ها و نوارهای ویدیویی را به سرقت برده است.
کد خبر: ۱۶۹۷۰
به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از رویتر، ارنست هانیمن 85 ساله اهل «سیمی ولی» کالیفرنیا براساس حکم دادگاه منطقه ونچورا حق ندارد کتابخانه خود را مجددا باز نماید تا این که کتاب های سرقتی را به کتابخانه بازگرداند.
آدری راهن ازطرف دادگاه مامور شده تا اموال مسروقه رابازگرداند اما وی می گوید کار کردن با یک پیرمرد 85 ساله که از سراجبار دست به دزدی زده ،بسیار مشکل است.

کارآگاهان بدلیل سن زیاد ارنست دنبال این نیستند که وی را راهی زندان کنند و سعی دارند بطرز مسالمت آمیز و محترمانه مشکل را حل نمایند چراکه سلامت سارق چندان خوب نیست و احتمال مرگش در بیمارستان وجود دارد.

در ماه دسامبر پلیس با حمله به خانه و مزرعه پیرمرد اموالی به ارزش 26 هزار دلار ازجمله برخی از کتابها را به ثبت رساندند.

راما همسر ارنست پس از آن که از عمل شوهرش باخبر شد اظهار شرمساری نمود و گفت که پس از این اتفاق هر دوی آنها شرمگین بوده و بسیاری ازهمسایه ها و افراد فامیل نیز از آنها دوری می کنند و حاضر به سرقت و آمد با آنها نیستند.

برخی از سی دی ها و فیلم های سرقتی را ارنست بدلیل علاقه شخصی برای خود برداشته است اما مابقی آنها را بدلیل احساس نیاز به آنها به سرقت برده است.

راهن کارشناس دادگاه گفت توافق شده است به محض یافتن سایر اجناس سرقتی پرونده بسته شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها