باز کردن تصاویر TIF با مرورگر IE وقتی روی مرورگر IEهستید و می خواهید تصویری با فرمت )Tagged information file( TIFرا از روی وب سایتی باز کنید، اغلب اوقات به دلیل disableبودن این تعریف ، موفق به انجام این کار نمی شوید. برای باز کردن تصاویری با این فرمت از طریق باکس دانلود، می توانید با تغییر جزیی در رجیستری
کد خبر: ۱۵۱۳۳
، تعریف مورد نظر را ارائه دهید. ابتدا با تایپ Regeditدر منوی RUN روی استارت ، رجیستری ویندوز را بالا بیاورید. سپس کندوی بزرگ HKEY- CURRENT- USER را بیابید و داخل آن شاخه .tifرا پیدا کنید. درون این شاخه ، پوشه ای String به نام (Default)وجود دارد. با کلیک روی آن سعی کنید مطابق نوع سیستم عاملتان Value dataآن را عوض کنید. اگر ویندوز شما 2000و یا Meو یا 98یا XPاست ، کلمه Imaging.Document را ( Iو Dبا حروف بزرگ ) تایپ کرده ، OKکنید و اگر سیستم عامل شما NT و یا 95است ، کلمه W(WangImage.Dacuments و I و D را با حروف بزرگ تایپ کنید) را بنویسید و OKکنید. همین تغییرات را در زیر شاخه ای که زیر .tifاست نیز انجام دهید. نام این زیرشاخه ( .tiffبا 2بار حرف )fاست . سپس سیستم را خاموش و روشن کنید تا تغییرات تایید شود.

HKEY - Classes - Root\.tif
HKEY - Classes - Root\.tiff

افزودن domainهای چندگانه به سرویس مرور رایانه
در حالت عادی سرویس مرور رایانه ها - در صورتی که در شبکه محلی وجود داشته باشند - توسط یک client مقدور است و مرور دیگر رایانه ها در domainهای چندگانه دیگر به سادگی امکانپذیر نیست و باید از روشهای جستجو و... استفاده کرد؛ اما می توان با افزودن نام domainهای درخواستی در یک Zone، بی هیچ مشکلی ، دیگر domainها را نیز به راحتی دید. (این ترفند متعلق به ویندوز NT و 2000و xpاست ). برای این کار اگر سیستم NTو یا 2000دارید، کلمه REGEDT32 و اگر ویندوز xp دارید، Regedit را در منوی Run روی استارت تایپ کنید و رجیستری ویندوز را بالا بیاورید. حالا مسیری را که باید طی کنید تا به زیرشاخه مورد نظر برسید، دنبال کنید. ابتدا کندوی بزرگ - machine HKEY- Local را باز کنید و شاخه System را بیابید. سپس درون آن زیرشاخه Current Control Setرا بیابید و با کلیک روی آن ، زیرشاخه Services را باز کنید و درون آن زیرشاخه Station Lanmanwork را پیدا کنید. با کلیک روی آن نیز زیرشاخه Parameters را می یابید. به این مرحله که رسیدید، دست نگه دارید و مرحله بعدی را آغاز کنید. در این مرحله 2حالت وجود دارد: در زیرشاخه Parameters پوشه ای به صورت multistring به نام O( OtherDomain و D را با حروف بزرگ تایپ شود) هست و یا نیست . اگر هست که هیچ ، وگرنه آن را با زدن سمت راست موس و انتخاب New و بعد multistring ایجاد کنید. سپس به ترتیب در خط اول در قسمت Value data نام اولین Domain را بنویسید (Domain1) و بعد نام دیگر domainها که در روی Zoneوجود دارد. سپس Okکرده ، یک بار سیستم را خاموش و روشن کنید تا تغییرات اعمال شود.
HKEY-Local-machine\System\CurrentControlSet\services\LanmanworkStation\parameters
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها