برای توسعه فروش محصولات
کد خبر: ۲۵۳۷
زمانی که 3 بخش عمده فروش محصولات آمازون یعنی کتاب ، موسیقی و ویدئو با یک روند متعادل در حال حرکت و سود دهی است ، سایر بخشها در استراتژی آمازون به سوی افزایش هر چه بیشتر سود، گام برداشته اند.پتی اسمیت سخنگوی آمازون در این زمینه می گوید: استراتژی آمازون فروش محصولات متنوع برای نفوذ به سایر حوزه هایی است که تاکنون به سوی آن نرفته اند. به گفته وی ، آمازون می خواهد با تجدید نظر در ساختار حوزه های فروش ، به سمت تنوع گرایی محصولات گام بردارد و این استراتژی برای کمپانی سود خوبی را در بر خواهد داشت.ارائه خدمات جانبی به مشتریان ، توسعه خرده فروشی اینترنتی ، نرم افزارهای کاربردی ، توسعه سرویس های فروش بومی و محلی در جهت علاقه مشتریان از جمله برنامه های آنان در این زمینه است.دیگر هیچ تفاوتی میان نوع فروش محصول در امریکا و خارج از آن وجود ندارد و یک کاسه کردن فروش از دیگر رئوس کاری وب سایت آمازون به شمار میرود.اما دیوید کاتمن از تحلیلگران اقتصاد الکترونیکی ، دلیل اصلی این نوسازی را شرایط سخت خرید و فروش از طریق سایت آمازون می داند و می گوید، آمازون با این کار، علاج واقعه را قبل از وقوع کرده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها