در رابطه با تعمیرات تسمه کش آنچه که توجه به آن ضروری است این است که مشتریان با در نظر گرفتن مواردی، نیاز خود به تعمیرات تسمه کش را به حداقل ممکن برسانند تا هم عمر مفید دستگاه بالاتر برود، هم مجبور به تعمیر تسمه کش نشده، وقفه در روند کاری شان به وجود نیاید؛ مواردی مثل دقت در خرید، نصب و استفاده ی صحیح از دستگاه و ....
کد خبر: ۱۲۴۵۲۶۹
تعمیرات تسمه کش

پیشگیری بهتر از درمان

در رابطه با موضوع تعمیرات تسمه کش آنچه که بیش از هر مطلب دیگری توجه به آن ضروری به نظر می رسد این است که متقاضیانی که بر حسب نیازهای مختلف خود مایل به داشتن نوعی از انواع دستگاه های تسمه کش، اعم از تسمه کش میزی، تسمه کش پرتابل و ... هستند، ابتدای امر بهتر است با در نظر گرفتن مواردی چند، میزان نیاز خود به تعمیرات تسمه کش را به حداقل ممکن برسانند تا علاوه بر این که عمر مفید دستگاه های تسمه کش آن ها بالاتر برود، مجبور به زیر بار رفتن پرداخت چند باره ی هزینه های تعمیرات تسمه کش نشده، وقفه هایی چند ساعته و چند روزه در روند کاری شان به وجود نیاید.

پیشگیری از تعمیرات تسمه کش

با دقت در به انجام رساندن چند کار مهم می توان به راحتی از نیازمند شدن به دردسرهای تعمیرات تسمه کش آسوده شد، کارهایی همچون:

  • دقت در زمان خرید
  • نصب صحیح دستگاه تسمه کش
  • استفاده ی صحیح از انواع دستگاه های تسمه کش از تسمه کش نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک گرفته تا تسمه کش بادی، تسمه کش دستی و تسمه کش شارژی
  • بررسی دوره ای دستگاه ها
  • سرویس کردن دستگاه ها در دوره های زمانی معین

دقت در زمان خرید دستگاه های تسمه کش

اگر هنگام خریداری نمودن دستگاه های تسمه کش دقت لازم انجام شود، به اندازه ی قابل توجهی میزان کارکرد دستگاه بالا خواهد رفت و بالطبع نیازمندی به خدمات تعمیرات تسمه کش تا حد قابل ملاحظه ای پایین خواهد آمد، برای رسیدن به این هدف در نظر گرفتن موارد زیر می تواند کمک شایانی به انتخاب صحیح برای خرید انواع دستگاه های تسمه کش از جمله تسمه کش اتوماتیک دروازه ای، تسمه کش شارژی، تسمه کش بادی، تسمه کش دستی و .... نماید.

نیازسنجی

پیش از هر اقدامی برای خرید دستگاه های تسمه کش باید این نکته را در نظر گرفت که دستگاه تسمه کش قرار است برای انجام چه کاری خریداری شود و سپس کاملا مطابق با همان نیاز و کاری که دستگاه بایستی انجام دهد، به خریدن دستگاه اقدام نمود؛ به عنوان نمونه دستگاه تسمه کش دستی برای شرکت هایی مناسب می باشد که میزان بسته بندی کالاهای مختلف در آن ها کم تر از 50 تسمه کشی در ساعت است، بنابراین ناگفته پیداست که خریداری نمودن این نوع دستگاه تسمه کش برای شرکت هایی بزرگ تر که نیازمند به میزان تسمه کشی بالاتری هستند اصلا مناسب نبوده، دستگاه نیاز به تعمیرات پیاپی داشته، به دلیل نداشتن توان لازم برای کارهای خواسته شده از آن، به سرعت نیز از رده خارج خواهد شد.

خرید دستگاه های تسمه کش از مراکز معتبر

در زمان خریداری نمودن دستگاه های تسمه کش بایستی خرید دستگاه حتما از مراکز معتبر و قابل اطمینان انجام پذیرد تا سلامت تک تک قطعات دستگاه و همچنین کل دستگاه تضمین شده باشد، تا بتوان نسبت به عملکرد دستگاه تسمه کش مطمئن بود که دارای عملکرد درست و مناسبی خواهد بود؛ چراکه دستگاه سالم و بدون نقص علاوه بر دارا بودن کارایی بالا و داشتن خروجی با کیفیت و قابل قبول برای مشتریان، سلامت پرسنل را نیز تأمین خواهد نمود، به همین منظور برای خرید انواع دستگاه های تسمه کش باید از طریق فروشگاه هایی معتبر همچون مرکز معتبر عرضه و تعمیرات تسمه کش های متنوع آوین پلاست اقدام شود.

دارا بودن گارانتی های بلند مدت و خدمات پس از فروش

پس از انتخاب دستگاه تسمه کش مورد نظر خود، حتما این نکته را باید در نظر گرفت که دستگاه تسمه کش دارای گارانتی های بلند مدت و خدمات پس از فروش باشد تا در صورت اشکالات جزئی بتوان نسبت به تعمیرات تسمه کش از طریق خود فروشنده اقدام کرد و خریدار به دنبال پیدا کردن تعمیرکار سردرگم نشود، علاوه بر این در صورت بروز مشکلی اساسی امکان تعویض دستگاه وجود داشته باشد و در واقع خریدی مطمئن انجام شود و نگرانی هایی از احتمال خراب بودن دستگاه و از دست رفتن سرمایه وجود نداشته باشد.

دارا بودن دفترچه ی راهنمای استفاده و نگهداری از دستگاه

حتما در زمان خرید دستگاه تسمه کش باید دفترچه ی راهنمای استفاده و نحوه ی نگهداری از دستگاه را از فروشنده درخواست نمود تا با استفاده ی صحیح از دستگاه و همچنین دانستن نکات لازم برای نگهداری دستگاه تسمه کش، مدت زمان کاری دستگاه بهینه شده، به دلیل استفاده ی غلط از آن و درست نگهداری نکردن نیاز به خدمات تعمیرات تسمه کش به وجود نیاید.

تعمیرات تسمه کش

مراحل انجام تعمیرات تسمه کش

در مراکز معتبر و مجهزی مانند آوین پلاست مهام(آوین پک) که با داشتن کادری با تجربه تعمیرات انواع دستگاه های تسمه کش را انجام می دهند، اصولا باید مراحل انجام تعمیرات تسمه کش به ترتیب زیر باشد:

آزمایش دستگاه و عیب یابی

اولین مرحله از مراحل انجام تعمیرات تسمه کش تست کردن دستگاه به وسیله ی کارشناسان برای شناسایی عیب های آن می باشد، البته اصولا در همین مرحله است که از طرف مراکز انجام دهنده ی تعمیرات تسمه

کش پیش فاکتوری نیز به مشتری داده می شود تا مشتری در جریان هزینه های احتمالی قرار بگیرد و برای مدیریت هزینه ها برنامه ریزی داشته باشد.

نظافت قطعات دستگاه تسمه کش

هر کدام از قطعات تسمه کش که به نظافت نیاز داشته باشند، در این مرحله از مراحل تعمیرات تسمه کش از دستگاه جدا شده، به طور کامل تمیز می شوند. حسن این مرحله در این است که علاوه بر نظافت دستگاه به طور کامل، اگر قطعه ای که مشکلی داشته، در مرحله ی اول از نظر دور مانده باشد، در این مرحله دیده شده، برای رفع عیب یا تعویض آن اقدامات لازم انجام می گیرد.

رفع عیب و یا تعویض قطعات

پس از این که عیب و یا عیوب دستگاه تسمه کش مشخص شد و نظافت لازم نیز برای دستگاه انجام گرفت، چنانچه قطعه ی معیوب امکان تعمیر شدن را داشته باشد، مشکل و یا مشکلات آن قطعه برطرف خواهد شد و اگر کلا نیاز به تعویض قطعه باشد نیز قطعه و یا قطعات دارای عیب با جنسی سالم و با کیفیت تعویض می شود. تامین قطعات تسمه کش به صورت فابریکی را از مراکز معتبری همچون آوین پلاست مهام(آاوین پک) درخواست نمایید.

آزمایش مجدد دستگاه و رفع عیب های احتمالی

در این مرحله از مراحل انجام تعمیرات تسمه کش، دستگاهی که تعمیرات لازم بر روی آن انجام گرفته است، مجددا به وسیله ی کارشناس تست شده، عملکرد دستگاه مورد بازبینی قرار می گیرد تا اگر عیب و یا عیوبی در دستگاه وجود دارد و هنوز رفع نشده است، برای برطرف کردن آن ها هر اقدامی که لازم است صورت بگیرد.

نکته ی پایانی برای انجام تعمیرات تسمه کش

در برخی از مراکزی که تعمیرات تسمه کش انجام می گیرد مانند شرکت آوین پلاست مهام(آوین پک) مشتریان می توانند با یک قیمت گذاری توافقی، دستگاه تسمه کش دست دوم خود را با یک دستگاه تسمه کش نو و با یک قیمت مناسب تعویض نمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها