ناآرامی های موجود در بصره برگزاری دیدار دو تیم ایران و عراق در انتخابی جام جهانی 2022 را در هاله ای از ابهام قرار داده است و در اینباره خبرهای جدیدی به گوش می رسد.
کد خبر: ۱۲۳۴۹۵۱
ایران-عراق؛ هر جایی به غیر از بصره / هیات عراقی امروز در ایران

به گزارش جام جم آنلاین ، ناآرامی های موجود در کشور عراق باعث شده تا رویدادهای مختلف ورزشی در شهرهای مختلف این کشور یکی پس از دیگری به تعویق بیفتد. مهم ترین مسابقه ای که اکنون تمامی نگاه ها بر روی آن است به دیدار ایران و عراق در انتخابی جام جهانی 2022 برمی گردد که برگزاری آن در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

ایران حاضر به بازی در بصره نیست این در حالی است که هنوز از سوی فدراسیون فوتبال عراق اصرار زیادی برای برگزاری مسابقه در این شهر وجود دارد.

در اینباره یک منبع آگاه در فدراسیون فوتبال به جام جم آنلاین گفت: ابتدا قرار بود یک هیات ایرانی عازم عراق شود تا درباره تغییر محل بازی صحبت کند اما اکنون قرار است نمایندگان فدراسیون فوتبال عراق به ایران بیایند.

این منبع آگاه افزود: تکلیف این مسابقه مشخص می شود. ما خودمان پیشنهاداتی را در رابطه با تغییر مکان بازی ارائه داده ایم که در دست بررسی است.

طبق برنامه از پیش تعیین‌شده دو تیم عراق و ایران قرار بود در تاریخ 23 آبان ماه در ورزشگاه بصره به مصاف هم بروند.

شهرهای کربلا و نجف به عنوان جایگزین برای بصره معرفی شده بودند اما امروز سایت شبکه تلویزیونی «الجزیره» خبر داد که ممکن است بازی به شهر اربیل منتقل شود.

حیدر محمود، مربی تیم ملی فوتبال عراق هم خبر داد که بازی با تیم‌های ایران و بحرین ممکن است در خارج از بصره برگزار شود و محل برگزاری این دو بازی ممکن است اربیل یا خارج از عراق باشد.

فیفا و AFC اخیراً پس از سال‌ها ناآرامی و جنگ در کشور عراق، به فدراسیون فوتبال عراق اجازه میزبانی از بازی‌های ملی را در سه شهر این کشور صادر کرده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها