پنجره یو پی وی سی دارای ویژگی‌هایی است که استفاده از آن را ارزشمند و به‌صرفه می‌کند. در این نوشته به بررسی این مزایا و ویژگی‌ها می‌پردازیم.
کد خبر: ۱۲۳۰۶۶۸
چرا باید از پنجره یو پی وی سی استفاده کنیم؟

پنجره یو پی وی سی نسل جدید پنجره‌هاست. پنجره‌هایی که تفاوت‌هایی اساسی با پنجره‌های قدیمی دارد.

این پنجره‌ها مزایا و ویژگی‌هایی دارند؛ که می‌توانند از دیدگاه‌های گوناگون، شرایط و کیفیت زندگی شما را بهبود بخشند.

علاوه بر این، در حال حاضر استفاده از پنجره‌های دوجداره به استانداردی لازم الاجرا در ساختمان سازی تبدیل شده است؛ و بهترین تکنولوژی برای ساخت پنجره‌های دوجداره، استفاده از محصولات یو پی وی سی است. در این نوشته می‌خواهیم به مهم‌ترین دلایل برای استفاده از پنجره upvc اشاره کنیم.

دوام بیشتر

پنجره‌های یو پی وی سی به نسبت نمونه‌های قدیمی از دوام بسیار بیشتری برخوردار هستند. جنس upvc ، وزن سبک و رنگ ثابت آنها، موجب می‌شود در برابر رطوبت، خوردگی و سایر عوامل محیطی، تحمل بیشتری داشته و دچار استهلاک کمتری شوند.

همچنین ویژگی سبک وزن بودن آنها موجب شده است که نصب آنها بسیار ساده‌تر و سریع‌تر از نمونه‌های قدیمی باشد.

زیبایی ظاهری

در معماری امروز استفاده از پنجره‌های گسترده و بزرگ، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این پنجره‌ها نیازمند وجود امکانات گوناگونی هستند. باز و بسته شدن به روش‌های گوناگون، وزن پایین و قابلیت کنترل بالا از مهم‌ترین این ویژگی‌هاست.

همچنین بدنه و یراق آلات این پنجره‌ها نیز بیشتر در دید ساکنان قرار دارد. در نتیجه اهمیت زیبایی در آنها دو چندان است.

خوشبختانه پنجره upvc در کنار دوام از زیبایی ظاهری بالایی برخودار است. در گذشته این پنجره‌ها با محدودیت تنوع رنگ مواجه بودند؛ اما امروزه طیف وسیعی از رنگ‌های گوناگون برای این پنجره‌ها وجود دارد؛ که حق انتخاب بالایی به شما می‌دهد.

صرفه‌جویی در مصرف انرژی

انرژی موضوع مهم این روزها در سراسر جهان است. هنوز بسیاری از کشورها از انرژی‌های تجدید ناپذیر استفاده می‌کنند؛ و به همین دلیل نیز روز به روز قیمت این انرژی‌ها برای مصرف کننده نهایی افزایش می‌یابد. در گذشته‌ای نه چندان دور قیمت انرژی بسیار پایین بود؛ در نتیجه هدر رفتن انرژی برای مصرف‌کننده‌های خانگی اهمیتی نداشت. اما امروزه تعرفه‌ها تا حدی بالا رفته است که صرفه‌جویی در مصرف انرژی می‌تواند اثر محسوسی روی هزینه‌های خانوار بگذارد.

پنجره‌های دوجداره یو پی وی سی، در جلوگیری از هدر رفتن انرژی‌های گرمایشی و سرمایشی بسیار موثر هستند. این پنجره‌ها در روزهای سرد زمستان کمک می‌کنند تا وسایل گرمایشی با قدرت کمتری کار کرده و در روزهای گرم تابستان، باعث مصرف کمتر وسایل سرمایشی می‌شوند.

امکان نصب در شرایط گوناگون

پنجره upvc به دلیل داشتن بدنه مناسب و یراق آلات مدرن، اجازه می‌دهد به روش‌های گوناگون باز و بسته شود.

مثلا می‌تواند به صورت کشویی باز و بسته شود. همین‌طور می‌تواند از هر زاویه یا زوایای دل‌خواه باز و بسته شود. این ویژگی اجازه می‌دهد در شرایط گوناگون فضایی، امکان نصب و استفاده از آن وجود داشته باشد.

آرامش بیشتر

با بزرگ شدن شهرها و شلوغ شدن محله‌ها و خیابان‌ها، سر و صدا به یکی از معضلات اصلی ساکنین خانه‌های مسکونی تبدیل شده است.

درب و پنجره‌های قدیمی به راحتی اجازه نفوذ صدا به محیط داخلی را می‌دادند. این موضوع به خصوص برای خانه‌هایی که در نزدیکی خیابان‌ها و اتوبان‌ها ساخته شده است آزاردهنده‌تر بود. اما پنجره‌های دوجداره، عایق قدرتمندی در برابر صدا هستند.

پنجره upvc تا حدود بسیار زیادی از ورود صدا به محیط داخلی جلوگیری کرده و فضایی آرام را برای ساکنین فراهم می‌کنند.

بهداشت محیط

در نهایت پنجره‌های دوجداره یو پی وی سی، در برابر آلودگی هوا و گرد و خاک نیز عایق مناسبی هستند؛ و ورود این آلودگی‌ها در ساختمان‌های دارای این مدل پنجره، به میزان محسوسی کمتر است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها