مقاومت فلسطین، پهپادها را وارد معادله بازدارندگی با رژیم صهیونیستی کرده است.
کد خبر: ۱۲۲۷۶۵۲
سلاح جدید مقاومت فلسطین در معادله بازدارندگی

به گزارش جام جم آنلاین، عملیات منحصر به فرد یکشنبه گذشته جنبش مقاومت اسلامی حماس شامل هدف قرار دادن یک کاروان نظامی صهیونیستی در مرز غزه، پیشرفت قابل ملاحظه ای در روند مقاومت در برابر اشغالگری اسرائیل به شمار می آید، زیرا برای اولین بار در آن از پهپاد برای هدف قرار دادن اهداف نظامی صهیونیستی استفاده شد.

«عصام أبو دقه» از اعضای ارشد جبهه دموکراتیک فلسطین در این باره به «ایرنا» گفت: مقاومت به توسعه توانمندی های نظامی خود ادامه خواهد داد و آماده مقابله با اسرائیل است.

وی افزود: استفاده از پهپاد تحول مهمی در مقاومت فلسطین به شمار می آید و پیامی به اشغالگران است با این مضمون که مقاومت گزینه های زیادی دارد و از توان بازدارندگی برخوردار است و به کسب مهارت و توانمندی نظامی خود ادامه می دهد.

ابو دقه تاکید کرد: مقاومت فلسطین با تمام توان در تلاش برای جلوگیری از ریخته شدن خون ملت فلسطین است و در صورت نیاز به حملات جدی و شدید علیه رژیم اشغالگر، آمادگی و توان آن را دارد.

وی ادامه داد: استفاده از پهپادها پیشرفت منحصر به فردی در مقابله با رژیم اشغالگر به شمار می آید و درعین حال پیام ساده ای به این رژیم است به این معنی که در صورت ادامه تجاوزات علیه ملت فلسطین با گزینه های بسیار سختی روبه رو خواهد شد زیرا مقاومت به شکل شبانه روزی در حال بالا بردن آمادگی خود به منظور مقابله با هرگونه تجاوز صهیونیستی است.

مقاومت در حال پیشرفت روزافزون

«احمد المدلل» از اعضای ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز گفت: مقاومت در حال توسعه امکانات و توانمندی های خود در مقابله با دشمن صهیونیستی است و اکنون امکانات آن بیش از پیش توسعه یافته و می تواند به نقطه ای برسد که برای دشمن صهیونیستی غیرقابل پیش بینی باشد. وی تاکید کرد: مقاومت می تواند در هرگونه رویارویی آینده با دشمن، معجزه کند همانطور که مقاومت در جنوب لبنان چنین کرد.

این درحالی است که گردان های القسام چندی پیش با صدور بیانیه ای از ساخت پهپاد «ابابیل ۱» با قابلیت گشت زنی و هجومی خبر داد؛ دستاوردی که موجب شگفتی و سردرگمی رژیم اشغالگر صهیونیستی شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها