فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری پیکر تراش قلابی که به تصاویر برهنه 50 نفر از افراد دسترسی پیدا کرده بود، خبر داد و گفت: این فرد تحت عنوان فوق تخصص لیپوماتیک و با اغفال شهروندان از آنان درخواست می‌کرد که فیلم و تصاویر خودشان را به صورت خصوصی ارسال کنند، که با تهدید انتشار آن در فضای مجازی اقدام به اخاذی از افراد می‌کرد.
کد خبر: ۱۲۲۵۲۵۴
علاقه‌مندان اندام خوش‌فرم در تله پیکرتراش قلابی

به گزارش جام جم آنلاین از فارس ، سردار سیدمحمود میرفیضی از دستگیری پیکر تراش قلابی که به تصاویر برهنه 50 نفر از افراد دسترسی پیدا کرده بود، خبر داد و اظهار کرد: یکی از شهروندان با طرح شکایت اخاذی از سوی فردی که تحت عنوان پیکر تراشی پلیس فتا را در جریان این تخلف قرار داده است.

وی اضافه کرد: این فرد تحت عنوان فوق تخصص لیپوماتیک و اغفال شهروندان از آنان درخواست می‌کرد که فیلم و تصاویر خودشان را به صورت خصوصی ارسال کنند، که با تهدید انتشار آن در فضای مجازی اقدام به اخاذی از افراد می‌کرد.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های پلیس مخفیگاه این فرد شناسایی و پس از اقدامات قضائی فرد متخلف دستگیر شده است.

فرمانده انتظامی مازندران ادامه داد: فعالیت خلاف قانون این متهم از بهمن ماه سال گذشته با هدف دریافت تصاویر خصوصی افراد و بکارگیری علیه آنها با هدف اخاذی تاکنون ادامه پیدا کرده است.

وی با اعلام اینکه تاکنون 41 شاکی از استان‌های مختلف شناسایی شدند، گفت: تاکنون بیش از 50 نفر فیلم و تصاویر بدن خود را برای این مرد شیطان صفت ارسال کردند.

سردار میرفیضی اضافه کرد: با هماهنگی انجام شده مرجع قضایی صفحه مجازی این فرد مسدود شده است و فرد متخلف به مراجع قضایی معرفی شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها