مسلماً ایمنی و سیستم‌های بکار رفته برای حفظ سلامت راننده و سرنشین فاکتور بسیار مهمی در خرید خودروی هوندا محسوب می‌شود. جالب است بدانید که خودروهای این شرکت همیشه در بین مطمئن‌ترین و کامل‌ترین خودروهای دنیا قرار می‌گیرند و شرایط ایمنی آنها زبان‎زد است.
کد خبر: ۱۲۱۷۸۸۹
ایمن‌ترین خودروی هوندا کدام هستند

البته شرایط ساخت و همچنین امکانات خودرو مشخص می‌کند که کدام یک از آنها ایمن‌تر است و به همین صورت بازار خرید و فروش ماشین هوندا را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

با این تفاسیر در این مطلب به سراغ معرفی ایمن‌ترین خودروی هوندا خواهیم رفت و از همه آنها سه مورد را انتخاب می‌کنیم که امکانات مختلفی برای تأمین ایمنی مسافران و سرنشینان در اختیار دارند.

هوندا آکورد 2015

خرید هوندا آکورد یکی از گزینه‌هایی است که می‌تواند ما را به ایمن‌ترین خودروی هوندا در بازار برساند. این خودرو بارها و بارها در لیست بهترین خودروهای دنیا قرار گرفته است و مدل ۲۰۱۵ آن از جمله خودروهایی بود که به‌عنوان وارداتی به بازار ایران سرک کشید. از جمله ویژگی‌های هوندا آکورد می‌توان به امکانات رفاهی مناسب و کاربردی و همچنین امکانات ایمنی و فوقالعاده اشاره کرد که برای آن یک امتیاز بزرگ محسوب می‌شود.

از لحاظ بحث ایمنی هوندا آکورد مدل ۲۰۱۵ دارای سیستم ترمز ضد قفل ABS بوده و در کنار آن از سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز بهره می‌برد که یک مکمل مناسب برای آن محسوب می‌شود. در این خودرو ۸ کیسه هوا برای راننده و سرنشین جلو به صورت جانبی و پرده‌ای استفاده شده است که احتمال بروز حادثه جانی در آن را به حداقل می‌رساند. در ضمن برای هوندا آکورد از سیستم فرمان برقی استفاده شده است که هندلینگ خودرو را بسیار راحت می‌کند و مسیرهای نامناسب را می‌توان به کمک آن طی کرد.

هوندا سیویک 2013 تا 2014

در بخش معرفی ایمن‌ترین خودروی هوندا به سراغ هوندا سیویک مدل ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۴ می‌رویم که به عنوان یک سدان کامپکت و سایز کوچک وارد بازار ایران شد. این خودرو از لحاظ امکانات فنی و آپشن ها در سطح بسیار بالایی قرار داشت اما چندان مورد توجه ایرانی‌ها قرار نگرفت و بیشتر آنها به خرید هوندا آکورد علاقه‌مند بودند. در هر صورت امکانات و آپشن های استفاده شده در هوندا سیویک به شکلی بود که امکان بروز تصادف با این خودرو را به حداقل می‌رساند و از طرف دیگر صدمات جانی و مالی تصادف را کاهش می‌داد.

در هوندا سیویک از یک موتور با حجم کم ۱۸۰۰ سیسی استفاده شده است که حداکثر سرعت آن هم ۱۹۵ کیلومتر در ساعت است. در این خودرو از فرمان برقی تلسکوپی با روکش چرمی استفاده شده است و دکمه‌های کاربردی بر روی فرمان آن به کار گرفته شدند. ترمز استفاده شده در این خودروها از نوع دیسکی ضدقفل بوده که همراه با آن سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز هم استفاده شده است. در نهایت برای راننده و سرنشین جلو از کیسه هوا به صورت جانبی و پرده‌ای استفاده شده است که احتمال بروز حادثه جانی در حوادث را کاهش می‌دهد.

هوندا CR-V

طبیعتاً وقتی قرار است یک خودرو در سال ۲۰۱۶ یا ۲۰۱۷ میلادی تولید شده باشد و تولید کننده آن هم یک شرکت معتبر به اسم هوندا باشد از لحاظ ایمنی می‌تواند یکی از بهترین خودروهای دنیا باشد. ویژگی‌های موتوری و برخورداری از یک پیشرانه با حجم ۲۳۵۶ سی‌سی همچنین امکان تولید حداکثر قدرت ۱۸۵ اسب بخار باعث شده که خرید هوندا cr-v به‌عنوان یک شاسیبلند فوقالعاده برای مردم ایران محبوبیت خوب و جذابیت بالایی داشته باشد.

اما اگر می‌خواهید در مورد ایمنی این خودروی هوندا اطلاع داشته باشید باید به امکانات و خدمات رفاهی خودرو توجه کنید. در ساده‌ترین حالت ممکن برای این خودرو از سیستم ترمز ضد قفل به همراه سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز استفاده شده است و در کنار آن سیستم ایمنی تخمین مسافت هم به کار گرفته شده است. برخورداری از فرمان برقی تلسکوپی و کیسه هوا برای راننده و سرنشین جلو امکانات دیگری هستند که پرداخت ۸۰۰ میلیون تومان را به عنوان قیمت هوندا سی آروی توجیه می‌کنند.

به عنوان جمع بندی مطلب با مقایسه گزینه‌های مختلف می‌توانیم هوندا آکورد را به عنوان ایمن‌ترین خودروی هوندا معرفی کنیم که هم طراحی بدنه آن برای جلوگیری از وارد شدن فشار بیش از حد به کابین خودرو مناسب است و هم در آن از سیستم ترمز و ایمنی قوی‌تری استفاده شده است. البته گزینه‌های دیگر در این مطلب هم استانداردهای ایمنی معروف دنیا را دریافت کرده‌اند.

منبع : ویرلن

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها