مدیر بهزیستی شهرستان شیراز گفت: از چهاردهم اسفند ماه تاکنون تعداد 766 معتاد متجاهر توسط مرکز اورژانس اجتماعی، ساماندهی شده است.
کد خبر: ۱۱۹۸۴۳۵
ساماندهی 766 معتاد متجاهر در شهرستان شیراز

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، حمید آزرمی با بیان اینکه از کل معتادان ساماندهی شده 49 زن و مابقی مرد هستند، گفت: تعداد 366 نفر از این بیماران در 10 مرکز اقامتی میان مدت تحت نظارت بهزیستی ساماندهی شده‌اند.

او گفت: 400 نفر از این افراد نیز در مرکز دولتی ماده 16، تحت درمان دارویی، روانشناسی و مددکاری قرار دارند.

آزرمی خاطرنشان کرد: هزینه نگهداری بیماران در مرکز اقامتی میان مدت روزانه 150 هزار ریال و در مرکز ماده 16 روزانه 160 هزار ریال است.

مدیر بهزیستی شهرستان شیراز خاطرنشان کرد: بعد از ترخیص بیماران و در قالب طرح مدیریت مورد، در خصوص اشتغالزایی بیماران و حمایت‌های خانواده توسط مددکاران مرکز و کلنیک ‌ های مددکاری طرف قرارداد اقدامات لازم انجام می شود.

آزرمی گفت: افراد شناسایی شده توسط بهزیستی، بعد از انتقال به مراکز اقامتی ابتدا توسط پزشک مرکز وزیت شده و بعد از پذیرش، لباس مناسب به آنها پوشانده و توسط رواشناس مصاحبه می شوند.

مدیر بهزیستی شهرستان شیراز گفت: مدت اقامت این افراد در مراکز اقامتی میان مدت، یک تا سه ماه بوده و در طول مدت اقامت، توسط مددکار مرکز با آنان تماس برقرار و وضعیت‌شان رصد می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها