معاون امور دام وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد

صدور مجوز واردات 30 هزار تن مرغ

جانشین دادستان زرند گفت: در ادامه طرح تشدید مبارزه با گرانفروشی و احتکار، یک واحد کشتارگاه به علت عدم رعایت مقررات نظام صنفی و احتکار ۹ تن مرغ پلمپ شد.
کد خبر: ۱۱۹۵۰۹۵
کشف ۹ تن مرغ احتکاری از یک کشتارگاه در زرند

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، یعقوب احمدی جانشین دادستان زرند گفت : در ادامه طرح تشدید مبارزه با گرانفروشی و احتکار با پلمپ واحد‌های صنفی متخلف در شهرستان زرند، یک واحد کشتارگاه به علت عدم رعایت مقررات نظام صنفی و احتکار ۹ تن مرغ پلمب شد.

جانشین دادستان زرند در خصوص نحوه توزیع مرغ‌های احتکار شده، گفت: چهار تن از این مرغ‌ها عصر دیروز با هدف حمایت از مصرف کنندگان در راستای طرح تشدید مبارزه با گران‌فروشی و احتکار با دستور قضایی و با قیمت مصوب هر کیلوگرم ۱۳۵ هزار ریال توزیع شد و پنج تن دیگر هم در روز‌های آینده در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: برخی از کسبه بدون توجه به نیاز همشهریان خود با اخلال در بازار، مایحتاج مردم را احتکار می‌کنند که به شدت با آنان برخورد می‌کنیم و تیم بازرسی متشکل پلیس اطلاعات، شورای اصناف، صنعت، معدن و تجارت با هدف مبارزه با احتکار کالا و گران‌فروشی تشکیل و در حال بازرسی از انبار‌ها و واحد‌های صنفی هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها