کد خبر: ۱۱۹۱۳۹۶
تامین دمای مناسب  و زیبایی محیط نقش مهمی در برگزاری مجالس دارد

یکی از عوامل مهم در برگزاری جشن ها ،مهمانی ها ،سیمنارها،کنفرانس ها و نمایشگاه ها تامین دمای مناسب است. زیرا در صورتی که دمای محیط متناسب نباشد مهمانان شما احساس رضایت نمی کنند، و گاها با انجام هزینه های بسیارمراسمات آنگونه که انتظار داریم پیش نمی رود. انسانها در دمای نا مناسب حالت کلافگی می گیرند و این عامل باعث می شود تا لذت کافی از مراسم و محیط اطراف خود که برای آن کلی هزینه و برنامه ریزی شده است نبرند.

ازسوی دیگر هزینه خرید وسایل گرمایشی و سرمایشی برای برگزاری یک مراسم اقتصادی نیست. در اینصورت شما می توانید به جای صرف هزینه برای خرید وسایل گرمایشی و سرمایشی به راحتی آنها را به تعداد روزهایی می خواهید اجاره کنید. با این کار درهزینه های خود صرفه جویی می کنید و مناسبت ترین گزینه را برای مراسمات خود انتخاب می کنید.

تامین دمای فقط برای یک فصل نیست و شما هر چهار فصل نیاز به تامین دمای مناسب آن فصل دارید که به راحتی می توانید سیستم گرمایشی و سرمایشی خود را تهیه کنید.

اجاره کولر

شما با اجاره کولر گازی و کولر های گازی ایستاده از برند های مشهور در سایزها و طرح های مختلف می توانید، دمای مطبوع را در فصل گرم سال به مهمانان خود هدیه دهید. و خاطرات خوشی را برای آنان نقش دهید شما می توانید به جای صرف هزینه بسیار برای خرید این کولرها آنها در مدت دلخواه اجاره کنید.

اجاره بخاری

خدمات مجالس آریا با اجاره بخاری انرژی ،بخاری فضای باز(قارچی),بخاری برقی و بخاری های گازی (کپسولی) از معتبر ترین برند های متناسب با فضای شما در دو صورت تامین دمای فضای باز متناسب برای باغ ها و تالار ها و تامین دمای فضای بسته با بخاری های کپسولی و بخاری انرژی در خدمت شما عزیزان می باشد. همچنین خدمات مجالس آریا آمادگی عقد قرارداد با ارگانهای مختلف ،باغ ها ، تالار ها را دارد.

اجاره میز ال ای دی

شما می توانید با اجاره میز ال ای دی رنگ تازه ای به مجالس خود ببخشید . میز های ال ای دی در ساز های مختف و رنگ های مختلف وجود دارند که وجود آنها در مراسمات می توانند رنگی تازه به مجالس دهند میز های ال ای دی میز هایی هستند که داخل آنها نور های ال ای دی به کار رفته و با روشن شدن آنها نور از آنها رد می شود .رنگ نورها متفاوت بوده و شما متناسب با تم مجالس خود می توانید آنها را انتخاب کنید به میز های ال ای دی میزهای سوارز, نورانی ,کمر باریک,بلک لایت ,میز پارتی هم گفته می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها