واقعیت بدیهی این است که گل اول ژاپن به ایران در نیمه نهایی جام ملت های آسیا می تواند مضحک ترین گل دریافت شده در تاریخ فوتبال ایران لقب بگیرد!
کد خبر: ۱۱۸۸۷۰۱

به گزارش جام جم آنلاین ،‌ خطایی که در محوطه جریمه ایران اتفاق افتاد یک خطای معمول در دنیای فوتبال بود اما آنچه که پس از آن اتفاق افتاد چیزی نبود جز سهل انگاری و ساده لوحی. حاج‌صفی، پورعلی‌گنجی، جهانبخش، ابراهیمی و البته کنعانی‌زادگان به گمان اینکه داور قرار است پنالتی بگیرد دسته جمعی به سمت داور دویدند، غافل از اینکه نه داور اعتقادی به پنالتی دارد و نه بازیکن ژاپن یعنی مینامینو بی خیال توپ شده است. او پس از بازی گفت که وقتی دید داور سوت نزده به سرعت به سمت توپ دوید این در حالی است که پنج بازیکن ایران به سمت داور دویدند. تنها کسی که مقابل دروازه به غیر از بیرانوند قرار داشت میلاد محمدی بود. به هر حال گل نخست ژاپن همین جا و با استفاده از غفلت مدافعان رقم خورد.

در اینجا فقط و فقط یک سوال مطرح می شود. کارلوس کی روش که دیگر باید کار او را تمام شده تلقی کنیم چطور در این هشت سال حتی یک بار هم شاگردانش را توجیه نکرد که تحت هیچ شرایطی به سمت داور نپرند.

نکته دیگر این است که اصلا چه کسی گفته چند نفری به سمت داور هجوم ببرند، حتی اگر قرار باشد کسی اعتراض کند یک نفر کافی نیست.

ماییم و یک حذف دیگر و سکوتی به درازای یک تاریخ از ناکامی‌ها.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها